haha nee. Ik was zelf ook echt overdonderd eigenlijk toen ze dat zei dus kon er op dat moment niet zo goed op in gaan.
@Zonnetje19 gefeliciteerd, veel praten en Goed overleggen komt goed meid. Hier sinds gisteren veel slijm verlies en misselijk sinds vandaag. Gisteren met dochter wezen zwemmen de hele dag even eruit na 10 dagen werken. Helaas werd ik door een volwassen Man met weinig geduld getrapt tegen mijn heup erg pijnlijk en is nu bont en blauw. Terwijl we rustig in het water in de rij stonden voor de wildwaterbaan. Even tijd voor ons zelf. Morgen is vriendlief er weer. Dan weer lekker even paar dagen met zijn 3 genieten. @Momma2b spannend welke kant nu op gaat.
Het enige wat ik toen weleens van gehoord heb is dat als je een miskraam hebt, je een lange tijd vals positief kan testen. Dus ook als je lichaam daarna alles heeft schoongemaakt zegmaar en je weer wilt proberen dat je dan vals positief kan testen. Maar dan had je vorige ronde enzo ook al positief moeten testen lijkt mij.. Je bent gewoon al die keren zwanger geweest en ook deze keer, anders mogen ze inderdaad met wat onderzoeken gaan komen die dat bewijzen.. hopelijk blijft alles goed gaan en kan je inderdaad al met 5 weken komen!! Ik ga heel hard voor je duimen!
Ja klopt, ja als het zo’n ouwe muts lukt moet het jullie zeker lukken. Bedoel je dat? Ja misschien wel ff maar nu nog niet hoor...ben nog steeds bezig om het te beseffen.
Hahah.. nee helemaal niet om die reden. Maar je was al in ronde 7 en daardoor leek het alsof het elke ronde gewoon weer menstruatie zou zijn .. En nu toon je aan dat je dus ook ineens een positieve test in handen kan hebben. Dat geeft mij hoop. Dat het dus echt echt kan haha.
Hahaha nee is ook zo...maar ronde 7 is idd mijn ronde...je had gelijk. We komen echt allemaal aan de beurt, komt goed. Je heb een constante wil om zwanger te worden en nu is het angstig om het weer te verliezen.
Ja, ik voel er op zich wel voor om nog 5 maanden zelf te proberen. Immers twee keer snel gelukt en blijkbaar is zaad goed en hormonen bij mij ook!
En je kan soms licht positief testen met een eisprong. Verder gebruik je geen medicatie met hormonen erin die invloed kunnen hebben.. ik vind het een vreemd verhaal...
Ah ja dan zeker doen ja! Wel fijn dat het onderzocht is! En het kan inderdaad gewoon gaan lukken, hoop het zo voor jullie!
Jawel! Gisteren zette het door! Di avond al bruin. Er gebeurt zoveel dat je dit effe gemist had denk ik
Nieuwe nod 28 aug kan op lijstje Vakantie 2-21 sept Ardennen (niet te ver rijden met een rellende dreumes achterin ) @Orchid24
Nu pijn in de buik, misselijk, grotere borsten en die adertjes dan. Uhm niet anders eigenlijk, misschien komt dat morgen.