Echt heel leuk @Zonnetje19 Geeft mij ook weer hoop dat het echt wel gaat lukken! Twee keer snel zwanger en nu weten we ook dat hormonen en zaad goed zijn. Het gaat gewoon ons allemaal lukken! En alle onderzoeken en bevalling etc, komt echt goed, je denkt straks alleen nog maar aan je kindje. Opeens is er iets belangrijker dan jezelf (en je slangen en je man ) wordt na de geboorte alleen maar erger. Ik hoop op een goede echo! Wanneer ga je de vk bellen?
Maar geen flauw idee wanneer je innesteling geweest kan zijn enzo? of was je er ook niet zoveel mee bezig?
Ja hopelijk is het voor jou ook snel raak ( duim duim ), weet natuurlijk niet hoe alles gaat lopen. Je vergeet de honden en de katten nog Nee is ook zo, zal zeggen als de gynaecoloog belt, dat ik zwanger ben, als ik het nog ben uiteraard. En dan vanaf daar kijken. Denk dat ik maandag de verloskundige ga bellen in afwachting van de test over 2 dagen. Dan is het alweer maandag en dan zien we wel verder
Nee geen idee, heb ook geen innestelingsbloeding gehad. Dus tis weer handig he, twas ook echt een verassing al waren die borsten al wel erg “groot” Ach ja en zo kan het opeens heel snel gaan
Hier genieten we nog volop van onze vakantie. We zijn via Duitsland en Oostenrijk naar Italië gereisd in bijna een week. Daar hebben we bijna een week gestaan en vandaag zijn we doorgereisd naar de Vogezen (Frankrijk)... Hier blijven we nu een paar dagen en dan gaan we waarschijnlijk (afhankelijk van het weer) nog een paar dagen naar Luxemburg en dan naar huis Morgen alweer 16 weken onderweg. Voel er momenteel erg weinig van, behalve dat m'n bekken/rug soms erg vervelend voelt. Vooral als ik teveel gelopen heb Als we terugkomen van vakantie hebben we een echo om te zien of we een meisje of een jongetje verwachten in januari. We zijn erg benieuwd. En ook erg benieuwd hoe het gegroeid is de afgelopen maanden. Onze laatste echo was namelijk 21 juni
Klinkt goed! Lekker van genieten nog! Ohhh wat leuk!! Haha ja dan is het wel weer tijd voor een echo! Wat is de datum?
Dat klinkt iig heerlijk en erg leuk, jeetje das al lang geleden zeg. Dat wordt idd even weer een bezoekje brengen aan de vk. Wel spannend weer een meisje of jongetje.
Ik zie heel veel mensen schrijven dat ze het echt het gevoel hebben dat ze een jongetje of een meisje verwachten. En ik voel echt helemaal niks, heb geen voorgevoel, niks. Daarom extra benieuwd denk ik..
Dat inderdaad. Momenteel vind ik het allemaal best wel spannend. Voel eigenlijk niks en je ziet ook nog niks. Geen idee hoe het ervoor staat en heb ook niks om het mee te checken. Probeer er gewoon op te vertrouwen dat alles goed is, maar soms komt er toch wat onzekerheid opzetten
Gaat straks wel heel hard denk ik dat je gaat zien en voelen! Maar kan me voorstellen dat dat zeker nu nog voor veel onzekerheid gaat zorgen. Fijn dat de echo er nu bijna aankomt!