Je hebt gelijk ja. Ik ga het vanavond tijdens het eten vertellen. Hij is nu op zijn werk en appen vind ik een beetje raar in dit soort gevallen. Vind het toch fijn als hij weet waar we nu staan en wat er gebeurd in mijn lijf allemaal. Dit is ons proces samen.
Hahaha ja ik weet dat het doodnormaal is voor die mensen van de winkel, maar pfff nee voel me daar echt te ongemakkelijk bij.
Juist dat js ook zo Ben benieuwd hoe hij reageert Zo leuk weer. De mijne lag nog in coma en snapte er geen snars van...
Ja lijkt mij dan de goede keus! Hebben jullie steun aan elkaar en het is toch iets van jullie samen. Ja precies, kan me voorstellen dat het soms voor meer onzekerheid zorgt maar ook wel lekker dan dat je zo heftig hebt hele tijd..
hahaha het lijkt me ook wel grappig ja maar denk dat ik dan toch eerst zelf wat ervaring wil op doen via online voordat ik zo'n winkel in stap. Denk eigenlijk dat mijn man het nog ongemakkelijker vind dan ik
haha je hebt ook een zilveren variant, die is ietsjes goedkoper kan me ook zo niet voorstellen dat iemand dat koopt, maar rijke mensen willen wellicht een echte gouden vibrator
Ja rijke mensen wel ja Voor ons is dat toch niet te betalen Ja weten gewoon niet wat ze met hun geld moeten doen
Die zenuwen kan ik me zo goed voorstellen. Ik heb dat zelf altijd al een week voor me nod. En als je dan zwanger bent snap ik dat t helemaal spannend is tot de 12 weken. Maar je hebt er toch geen grip op dus doe rustig aan
Inderdaad. Zwanger worden en zijn is echt leven van de ene mijlpaal naar de volgende. Ik denk dat zo’n roze wolk waar ze het altijd over hebben, dat dat meer momentjes zijn. Niet de hele 9 maanden lang!
Ik ben geen reken wonder maar ze zeggen dat ik nu 4 weken zwanger ben Terwijl ik denk 3 weken en 4 dagen. Hebben jullie een idee waarom ze het zo berekenen? En of het klopt, zie foto