Snap ik dat je een beetje ongeduldig wordt hoor...hopelijk volgende ronde een echte mooie plakker. Het zit jullie niet echt mee he Zal ie toch niet zeggen, neem aan dat ie ook graag een kleintje wil
Hallo, hoe werkt dit topic met die lijst juist? Ik ben anders ook wel kandidate van het eerste uur om zwanger te worden momenteel.
Ja zeker wel. Maar niet met dat grote velangen dat wij vrouwen hebben. Voor nu zegt hij idd nog niets. We gaan gewoon voor die plakker komende maand.
Hoi hoi welkom, we willen alles van je weten hoor Leeftijd, hoeveel kindjes en NOD dag @Orchid24 regelt de rest
Dank je @Orchid24 wil jij dit in het lijstje zetten Zijn jullie al lang bezig? Of ben je net gestopt met de pil
Welkom! Ik zet je zo in ons lijstje erbij! Leuk dat je ook voor een eerste gaat! Is dit jullie eerste ronde? Spannend!
En @Orchid24 we willen eigenlijk al sinds januari, maar heb toen 6 maand m'n ms niet gehad. Dus ronde 2, maar voelt veeeeel langer...
Oh ja hetzelfde als ik Zijn jullie getrouwd? Sorry het vragen begint Tis wel een druk groepje hoor en erg gezellig.