Hoooiiii damessss, Hier een update. Jeeeetje wat gaat deze topic snel in gesprekken hahaha ik ga het zo even terug lezen allemaal. Even een tijdje stil geweest hier maar hier gaat alles goed. Wij zijn inmiddels 21 weken zwanger en vorige week de 20 weken echo gehad en alles helemaal in orde. Wij krijgen een jongetje en zijn helemaal happy. Sinds drie weken niet meer spugen en misselijk. Heeft toch wel erg lang geduurd vanaf week 5 tm week 18. Maargoed voel me nu op wat bandenpijn na eigenlijk best goed Nu richten op de kinderkamer en het inslaan van spulletjes! Wat heb je een hoop nodig zeg ahahaha! Maar we hebben er zin in. Dikke knuffel Liefs miran
Aahh leuk nog een jongen Das idd erg lang zeg hopelijk houd het nu op met die misselijkheid. Bandenpijnen is ook niet leuk maar het is te doen.
Denk niet dat dat invloed hoor, denk dat stress alleen invloed heeft als het echt om langdurige flinke stress gaat. Komt wel goed!
Wat leuk om weer keer van je te horen!! Wat fijn dat alles goed gaat, leuk nog een jongen!! Het gaat hier heel hard ja, maar je kan ook gewoon bijspringen hoor. Alles bijlezen is wel moeilijk Heeft lang geduurd zeg.. gelukkig is dat nu weer over! kei leuk het shoppen! geniet ervan!
Tja ik ben zelf ook niet heilig en ik heb ook fouten gemaakt. Maar hoe veel ik er ook over na denk, ik heb geen spijt van de dingen die ik gezegd heb. Omdat het echt iets was wat ik voelde en kwijt moest. Niets was bedoeld om haar expres te kwetsen ofzo. En ja Ik ben eerlijk. Zij heeft daar voor mij wat laten vallen door juist niet eerlijk te zijn.. we gaan binnenkort bellen. En we zien elkaar in september. Vandaag is jammer van de stress maar ik laat t los uiteindelijk haha.
NOD 10 aug: Hartediefje1988; 31 jaar, tweede kindje, ronde 03 NOD 12 aug: Noura30; 28 jaar, tweede kindje, ronde 05 NOD 13 aug: Duitshollandsmeisje; 30 jaar, eerste kindje, ronde 02 NOD 15 aug: MissElla87; 31 jaar, eerste kindje, ronde 05 NOD 17 aug: Jolien1991; 27 jaar, eerste kindje, ronde 02 NOD 18 aug: Lotte; 26 jaar, eerste kindje NOD 28 aug: Visje79; 40 jaar, tweede kindje, ronde 11 NOD 01 sep: Orchid24; 25 jaar, eerste kindje, ronde 04 NOD ??: Sel078; 26 jaar, eerste kindje, ronde 02 NOD ??: 2Livelife; 36 jaar, eerste kindje, ronde 05 NOD ??: Jaimpiej; 29 jaar, eerste kindje, ronde 05 Januari: Joyce2013: 33 jaar, derde kindje ---------------------------------------------------------- Zwanger! Zwanger! 06-09-2019: Wonderd; 26 jaar, eerste kindje, ronde 01, zwanger! Een meisje!! 30-09-2019: MDvD96; 23 jaar, eerste kindje, ronde 05, zwanger! Een meisje!! 25-10-2019: ElinevK; 29 jaar, tweede kindje, ronde 01, zwanger! Een meisje!! 30-10-2019: Katjes123; 22 jaar, eerste kindje, ronde 01, zwanger! Een meisje!! 10-11-2019: Sjaantje91; 27 jaar, eerste kindje, ronde 02, zwanger! Een meisje!! 15-11-2019: San0804; 26 jaar, eerste kindje, ronde 02, zwanger! Een jongen!! 19-12-2019: Miran1234; eerste kindje, ronde 02, zwanger! Een jongen!! 17-01-2020: Dame09; 31 jaar, eerste kindje, ronde 03, zwanger! 19-01-2020: Kaylee1994; 24 jaar, eerste kindje, ronde 01, zwanger! Een jongen!! 19-01-2020: Loveischocola; eerste kindje, ronde 01 na MA, zwanger! 13-02-2020: Schorpioen1981; 38 jaar, derde kindje, ronde 02, zwanger! 10-04-2020: Zonnetje19; 39 jaar, eerste kindje, ronde 07, zwanger! 11-04-2020: Momma2b; 29 jaar, eerste kindje, ronde 06, zwanger! ----------------------------------------------------------- Wachtbankje 2.0: 21 augustus: Zonnetje19; intake vk 19:00 ----------------------------------------------------------- (vervolg)Afspraken: 5 augustus: Katjes123; Controle vk 5 augustus: Momma2b; Telefonische uitslag bloedprikken 6 augustus: Duitshollandsmeisje; Metformin therapie afspraak 8 augustus: Loveischocola: Geslachtsbepalingsecho 10 augustus: Dame09: Geslachtsbepalingsecho 14 augustus: Dame09; Controle vk 17 augustus: Schorpioen1981; Geslachtsbepalingsecho 19 augustus: Katjes123; Groei echo 20 augustus: ElinevK; Controle vk 21 augustus: San0804; Herhaling guo 22 augustus: San0804; Controle vk 24 augustus: Dame09; 20 weken echo 29 augustus: Loveischocola: 20 weken echo ---------------------------------------------------------- Vakantie: Loveischocola; eind juli 3 weken Zonnetje19; 15 juli 3 weken Dame09; 19 juli 3 weken Italië Hartediefje1988; 16 t/m 23 augustus Ardennen met dochter Duitshollandsmeisje; 26 augustus t/m 18 september. 5 t/m 16 september Nederland MissElla; 26 augustus t/m 3 september Tenerife (tot 17e vakantie) Visje79; 2 september t/m 21 september Ardennen Orchid24; 9 september 2 weken ( 1 midweek centerparcs) ---------------------------------------------------------- NOD 02 juli: Nessa93; 25 jaar, eerste kindje, ronde 02 NOD 11 juli: Mimi365; 26 jaar, tweede kindje 22-12-2019: EveH; 24 jaar, eerste kindje, ronde 04, zwanger! 30-12-2019: Littletash; 28 jaar, tweede kindje, ronde 01, zwanger! 16-01-2020: Langmuts; 30+ jaar, derde kindje, ronde 08, zwanger!
Nee tuurlijk ben je niet heilig, alleen ze gooit het allemaal op jou. Het is gewoon vervelend dat ze zo doet. Laat het rusten, scheelt een hoop gedoe.
Fijn dat alles goed was bij de echo en leuk dat je een zoontje krijgt, wij weten ook pas sinds enkele weken dat we een zoontje krijgen. Gelukkig ben je eindelijk van de misselijkheid af en kun je echt genieten van je zwangerschap.
Een kleine update. Ik heb een nieuwe verloskundige gevonden. Ik heb met haar mijn problemen m.b.t. de vorige verloskundige besproken en ze was het idd met me eens dat deze verloskundige niet zo goed voor me was en mijn wensen niet respecteerde. Fijn dat we op 1 lijn zitten. Wat ook handig is, is dat ze gewoon mij tijdens de zwangerschap kan helpen. Of ik wel of niet verhuisd ben voor de bevalling.
Wat goed dat je nieuwe hebt gezocht! Fijn dat jullie op 1 lijn zitten en dat ze je gewoon kan helpen! Is toch weer een zorg minder
Oke tip van de dag (eigenlijk week): koop je kinderwagen NIET bij de baby-dump. Gewoon echt niet doen
Die van ons zou vorige week maandag bezorgd worden, er is hier niets bezorgd. Volgende dag naar de winkel gegaan hoe dit kon, wisten ze ook niet. Bestelling was spoorloos. Ze zouden me mailen/bellen erover diezelfde dag. Is niet gedaan. Volgende dag hun geprobeerd te bellen, niet bereikbaar (hoofdkantoor). Weer naar de winkel, alles uitgezocht: hij komt dinsdag 6 augustus tussen 16.30 en 19.00uur. Op 5 augustus ontvangt u s ochtends een track en tracé van PostNL. Je raad het al, geen track en tracé ontvangen, weer geprobeerd te bellen, onbereikbaar. Weer naar de winkel, ze weten het ook niet, en denken niet dat ie morgen komt. Wanneer hij wel komt hebben ze ook geen idee van.. en het ding is al betaald.. MAAR zeggen ze, ik moet morgen wederom thuis blijven, want je weet maar nooit..... Ik vind het één grote ergernis, en ik bestel nooit weer wat bij hun wat thuisbezorgd moet worden.
Even mijn vorige bericht gekopieerd; Die van ons zou vorige week maandag bezorgd worden, er is hier niets bezorgd. Volgende dag naar de winkel gegaan hoe dit kon, wisten ze ook niet. Bestelling was spoorloos. Ze zouden me mailen/bellen erover diezelfde dag. Is niet gedaan. Volgende dag hun geprobeerd te bellen, niet bereikbaar (hoofdkantoor). Weer naar de winkel, alles uitgezocht: hij komt dinsdag 6 augustus tussen 16.30 en 19.00uur. Op 5 augustus ontvangt u s ochtends een track en tracé van PostNL. Je raad het al, geen track en tracé ontvangen, weer geprobeerd te bellen, onbereikbaar. Weer naar de winkel, ze weten het ook niet, en denken niet dat ie morgen komt. Wanneer hij wel komt hebben ze ook geen idee van.. en het ding is al betaald.. MAAR zeggen ze, ik moet morgen wederom thuis blijven, want je weet maar nooit..... Ik vind het één grote ergernis, en ik bestel nooit weer wat bij hun wat thuisbezorgd moet worden.
Dat is erg vervelend ja.. kan je je goed aan ergeren ja hopelijk komt ie morgen.. moet toch wel te vinden zijn.. wanneer krijg je weer iets te horen? Neem aan dat ze er achteraan gaan..