Ja wij gaan of voor goedkoop of voor aanbiedingen. Zo zijn we eigenlijk altijd wel haha. Niet dat we het zo slecht hebben ofzo, we letten gewoon op ons geld. En ik vind het een lekker gevoel om ergens op te besparen en dat gespaarde geld dan later nog aan wat anders uit te kunnen geven. Kan meer kopen voor hetzelfde geld haha Vind dat ook leuk om mee bezig te zijn.
Nou op dag 6 inmiddels bloed ik nog steeds hoor het gaat goed daarbinnen, grote schoonmaak denk ik! Nou ja alleen maar goed denk ik. Hoop dat ik deze cyclus een eisprong krijg! Super benieuwd. Zou wel echt heel fijn zijn... en dan hopen dat de cyclussen niet meer zo lang zijn...
Haha ja misschien wel goed teken! hoop ook voor je dat je deze cyclus een eisprong krijgt! Zo lang als wat je nu had word het denk ik niet (hoop ik) hopelijk gewoon onder de 40!
Volgens mij heb ik die ook! Super fijn, en oogt wat degelijker dan de meeste die je op straat ziet (bugaboo en stokke uitgezonderd, maar die zijn ook onbetaalbaar.....) wij hebben m overgekocht van vriendin, was gebruikt voor 1 kindje. Heel tevreden over.
Niet echt... gisteren en nu net zat er echt veel helderrood bloed in mijn maandverband ik red het dus nog niet om de deur uit te gaan zonder tampon of cup. Ben benieuwd wanneer het op houdt. Tegen die tijd heb ik misschien wel een eisprong
Nou zo lang zal het niet duren hoor Denk dat alles eruit komt van een paar maanden, kan ff duren dus.
Alsjeblieft niet zeg.. zou echt klote zijn... Maar ik ga er niet echt vanuit. Als mijn lichaam zo reageert op het verhogen van mijn schildklier medicijn en de extra inname van vitamine D dan denk ik dat deze cyclus weer heel anders gaat worden onder invloed van medicijnen en homeopathische middeltjes. (Teunisbloem, monnikspeper, vitamine D, foliumzuur). Heb een handvol pilletjes als ontbijt al
5,5 pilletje ja, nog nooit zoveel ingenomen haha. Maar ja, het is voor een goed doel en laten we hopen dat het iets doet
Misschien 4 weken? per menstruatie een week bloeden. Omg hahaha. Ik hoop het niet joh. Word er nu al vervelend van.
Ja precies, dus het heeft IETS op gang gezet daarbinnen een cyclus van max 35 dagen zou echt top zijn. Of gewoon een goede eisprong en mijn vriend die raak schiet
Na 8 maanden wil ik het wel verwachten ik dacht echt snel zwanger te zijn na het stoppen... iedereen om me heen is zwanger of al bevallen inmiddels, en ik modder maar aan met die rot pcos