@Zonnetje19 ; je ticket loopt weer goed zie ik! @MissElla87 ; zo te horen staan jullie er beiden totaal anders in. Nogmaals blijf bij jezelf hoor! Deze vriendschap kost jou zoveel energie. Is dat het wel waard? @Orchid24 ; doe je weer ovulatie testen?
ahh zo vervelend en zo begrijpelijk kan ik me heel goed voorstellen dat je zoveel angsten maar ook hoop hebt.. (je schreef het goed) hoop ook dat je cruciale weken snel voorbij zijn. Sowieso fijn als je straks een keer een echo krijgt.. dikke knuffel <3
@Momma2b Dat dromen hoort ook echt bij zwanger zijn. En je bent er natuurlijk ook zo bang voor dan komt het extra aan zo droom. Hopelijk hoor je snel wanneer je voor een echo mag!
nee nog niet.. ben elke maand zoveel kwijt.. ga wel deze week een keer beginnen maar heb nog geen slijm of iets.. in al mijn cyclussen is mijn eisprong er op zijn vroegst op dag 23 geweest en zit nou op 12.. merk al wel hoe langer het duurt om zwanger te worden, hoe meer ik baal dat ik een langere cyclus heb.. maarja we doen het er maar mee!
ja he hoort erbij. Deze was helaas niet zo leuk. Jij was toch naar Centering Pregnancy geweest? Hoe was dat?
Goed om het slijm in de gaten te houden idd. Die zegt al een hele hoop. Ja ik snap heel goed dat je daarvan baalt. Elke ronde duurt gewoon langer voor jou. Is ook niet leuk! Helaas valt er weinig aan te veranderen. Wij slepen je er wel doorheen!
@Momma2b Was heel erg leuk, alles word/is bespreekbaar. Kan er inhoudelijk niet te veel op ingaan(privacy ect)maar ik kan zeker weten aanraden!
Ja precies, denk dat ik wel deze week weer begin met testen gewoon zodat ik er mee bezig ben haha! Maar ja het is niet anders inderdaad, hopelijk hoef ik gewoon niet nog heel veel rondes te wachten Ah lief dankje!
Ik had me toch een nare droom vannacht. En zo realistisch. Ik kreeg een miskraam. Pas toen ik wakker werd besefte ik me dat ik gewoon nog zwanger was. Heb er echt een tijdje over gedaan om weer in slaap te komen. Droom wel meer en realistischer merk ik. Hier verder alles gelukkig goed. Gisteren echt zon dag dat ik constant bang was dat het mis zou gaan. Dat je probeert te voelen of alles nog goed zit in je lijf adhv je symptomen. Maar mijn symptomen zijn vrij mild, dus dat maakt het ook weer spannend. Gebeurd gewoon een hoop in mijn hoofd nu! Wisseling tussen angsten en dromen/hoop. Nu gelukkig rustiger. Maar kan niet wachten tot die eerste cruciale (schrijf je dat zo) weken geweest zijn.... Hoe is het met jullie allemaal vandaag?[/QUOTE] Oh wat een ontzettend nare droom. Ik kan me heel goed voorstellen dat je daarna moeilijk weer in slaap komt.. maar gelukkig ben jij gewoon ZWANGER! En blijf je dat ook lekker de komende 8-9 maanden!! Hopelijk heb je straks een goed gesprek met de gyn, en snel een echo ter bevestiging!
Precies.. want vind steeds zenuwachtig zijn irritant. Ik heb gelukkig wel heel goed geslapen. Was ook wel erg moe door alles hehe.
Klopt helemaal wat je zegt. Dat was ook sowieso steeds mijn punt.. Ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben. Maar Ik denk dat die boodschap nog niet over is gekomen bij der.
Zo te horen houdt het je goed in zijn greep, wat logisch is na al meerdere malen een miskraam te hebben gehad. En dan snap ik je dromen ook helemaal. Je bent het allemaal flink aan het verwerken. Wees maar extra lief voor jezelf. Dat verdien je. En je angsten mogen er zijn. Met mij gaat prima. Gelukkig voor de verandering wel goed geslapen. Beetje zenuwachtig maar verder 0 klachten lichamelijk gezien dus tot op heden hoor je mij niet klagen wat dat betreft haha.
Kan ik me zo goed voorstellen probeer vertrouwen te hebben. Hopelijk verdwijnt je angst snel, en kun je gaan genieten.
Oh wat een ontzettend nare droom. Ik kan me heel goed voorstellen dat je daarna moeilijk weer in slaap komt.. maar gelukkig ben jij gewoon ZWANGER! En blijf je dat ook lekker de komende 8-9 maanden!! Hopelijk heb je straks een goed gesprek met de gyn, en snel een echo ter bevestiging![/QUOTE] ik was zo blij toen ik wakker werd dat het een droom was! @MissElla87 ; wat je zegt idd, ik ben het aan het verwerken nog. Het is ook een logische droom en een logische angst. Het mag er zijn, maar toch probeer ik op alle momenten dat kan positief te zijn en lekker te dromen over ons kindje.
Komt en gaat met vlagen een beetje. Maar het is ook de realiteit, dus het mag er op zich wel zijn. Houd je alert. Gelukkig heb ik ook vlagen van blijheid en lekker op internet kleertjes kijken en bedenken hoe ik de kamer wil hihi. Ben erachter dat zwanger zijn een grote onzekerheid is, en dat zal waarschijnlijk gewoon de volle 9 maanden duren. Dus zal het moeten accepteren dat het erbij hoort.
Tuurlijk het mag er zijn, maar probeer er niet te veel mee bezig te zijn ivm de negativiteit...dat willen we niet. Welke symptomen/kwaaltjes heb je?
Ik denk zelf zodra je een positieve test in handen heb je de komende 20 jaar angstig en onzeker ben als moeder. En ik denk dat t helemaal logisch is. Dus doe inderdaad wat je kan om te ontspannen maar verder laat t ook lekker over je heen komen het komt wel goed.