@MissElla87 oh wat vreselijk dus zelfs de magische 12 weken grens hoeft niet zo veel te zeggen.. eigenlijk leef je tot de bevalling sowieso in onzekerheid, tot er echt een klein levend mensje op je borst word gelegd
Tijd zonder zorgen is voorbij, een kind maakt je heel kwetsbaar, ineens is er iets belangrijker dan jezelf. Als er iets met mijn zoon zou gebeuren..... poeh, echt een vreemd gevoel, zoveel liefde, maar nogmaals, het maakt je zo kwetsbaar.
Poeh wat heftig zeg. Wrsch gaat het dan geboren worden. Maar een vriendin van mij heeft dat ook gehad, vliezen gebroken met 14 weken, dus ze stuurde me een bericht dat het game over was bij haar, ze wilden zelfs de bevalling gaan opwekken, maar 1 gynaecoloog hield dat tegen, het hartje van de baby klopte nog. En dat bleef kloppen. Het was echt een wonder en super zeldzaam, in dat ziekenhuis nog niet voorgekomen, ze leefden van controle naar controle, de baby bleef het goed doen, er kwam weer nieuw vruchtwater, de bloeding die ontstond door de vliesscheur werd langzaam kleiner. Met 38 weken een gezond jongetje geboren. Maar dat is echt een wonder hoor, meestal betekent gebroken vliezen bij die termijn einde verhaal. Ik duim voor je collega
Denk nog wel langer dan 20 jaar, echt tot je dood eerlijk gezegd.. mijn moeder maakt zich nog steeds zorgen om mij en mijn broer terwijl het met ons echt prima gaat en we wonen niet meer thuis Word wellicht minder met de jaren, maar kom maar op met de rest van je leven onzeker zijn en angstig hahaha gelukkig krijg je er ook veel voor terug
denk dat veel zwangeren dat hebben inderdaad.. ben je natuurlijk toch bang voor.. en kan me voorstellen dat je dan niet naar de wc durft
oeii dat doet zeer ja.. vervelende timing ook weer, hoop ook dat je snel herstelt en dan al die leuke activiteiten kan doen met je dochter!
tijd gaat hard he.. ook al gaat deze ronde echt mega sloom.. we zitten alweer in augustus.. waar is dit jaar sowieso gebleven.. zag in mijn account dat ik nu 36 weken op dit forum zit ofzo.. en de eerste gaan gewoon bijna bevallen.. bizar Maar niet te veel stil bij staan inderdaad, onze tijd gaat komen!
Haha ik doe mijn best om positief te blijven maar we gaan de goede kant op dus die zwangerschap komt er ook wel inderdaad! Wat fijn dat het zo goed gaat! Heerlijk bijna met verlof, hoe kijk je tegen de bevalling aan? Ja het komt dichtbij nu! Kan eigenlijk elk moment gaan beginnen haha afhankelijk hoe snel ze al wil komen
Ik hoop dat je het mis hebt.. en anders door naar de volgende ronde inderdaad.. Ooit gaat er een ronde voor ons zijn en hopelijk zo snel mogelijk!!
jeetje wat heftig.. lijkt me echt verschrikkelijk.. gun je ook niemand.. al is het je vijand dan nog niet.. ja het is echt een groot wonder en dat besef je dan extra inderdaad