Hahaha grappig dat jullie zo denken...ben daar helemaal niet mee bezig. Maak gewoon een afspraak en klaar
Ik koop voor mezelf ook bijna nooit nieuwe kleding ofzo. Behalve sportkleding dan dus ik ben sowieso niet zo een shopper...
Ja terwijl volgens mij vooral de kunst is om dat niet te denken en gewoon je leven te lijden. Als je met elk ding denkt.. oh Maar stel dat, dan heb je bijna geen leven meer . Toch doe ik het soms ook een beetje.. zoals Ik wil graag naar de musical van anastasia maar durf geen kaartjes alvast te kopen want je weet maar nooit.. nou is dat iets wat gelukkig ook nog last minute kan.
haha ja je leven leiden doe je toch wel! Maar moet sowieso alles plannen door mijn ziekte dus merk dat ik daardoor er wel bewuster mee bezig ben. Het is niet dat ik dingen ga laten, ga nog steeds wel naar sauna enzo wanneer ik zin heb bijvoorbeeld. Maar we doen niet ver vooruit plannen meer, we hebben meer zoiets van zien we dan wel Waarom niet naar musical?
Ik ga wel naar de musical.. Maar stel dat ik nu kaartjes koop voor een bepaalde datum en ik kan vanwege misselijkheid of whatever niet gaan dan vind ik dat zo zonde van t geld
Als ik misselijk wordt eet ik wat, zorg dat je altijd wat te eten bij je heb... Weet natuurlijk niet of dat bij meer klachten ook nog gaat helen
Haha.. nee ik ook niet. Maar goed, ik vind niet erg. Tot op heden is dit het enige dingetje waarbij ik denk.. hmm wacht liever even met kopen totdat ik weet waar ik aan toe ben tegen die tijd
Nou meiden, ik heb een ontzettend fijn en leuk gesprek gehad met een zuster. Toevallig ook net 30 en 4 maanden zwanger na 17 jaar de pil geslikt te hebben. Zij was niet eens ongesteld geworden maar gewoon gelijk zwanger na 2 weken, heel bizar!!! Ze had een succes verhaal voor me van een vrouw die ook al een tijdje probeerde en met de metformin was ze na 2-3 maanden zwanger! Nu heeft ze ook gezegd dat ik niet zo moet nadenken en me druk moet maken, niet zo focussen op zwanger worden, maar gewoon vooral genieten van het leven en naar mijn lichaam luisteren want die geeft het vanzelf aan Dus we hebben afgesproken dat ik vanaf nu geen ovulatie testen en zwangerschapstesten meer doe tot ik echt bijna zeker weet zwanger te zijn als mijn lichaam gek gaat doen Dus gewoon genieten van mijn vriend, regelmatig seksen maar wel leuk blijven en dan afwachten hoe de medicijnen aan slaan en of mijn cyclus weer regelmatig word Ik begin met 1 week een halve tablet. 2de week 2 halve, 3de week 2 hele. 2 hele per dag is het doel. 850mg. Als ik me slecht voel moet ik een stapje terug, zo niet, dan bouw ik het gewoon op. Flink feesten zit er vanaf nu dan ook niet meer in haha want dat is dan met de metformin een aanslag op mijn lever. ach ja, gelukkig drink ik niet zo vaak. Dan maar wat vaker bobben
Alles was goed! Buik & baarmoeder liggen perfect op termijn. Ons meisje doet het ook zo goed! Helemaal trots <3
Ja wie weet. Ik zou zelf pas afbreken als je echt tot twee keer toe geen hartje hebt gezien en geen groei.
Nou luister idd maar naar de dok dok. Erg fijn dat het zo’n goed gesprek is geweest. Wel een spannend traject weer. Ik hoop dat deze medicatie voor je gaat werken.