Jeetje hier werd weer veel gepraat. @Loveischocola ik ben ook benieuwd hoor! Voor wie het "ovulatie en zwangerschapstesten" - forum niet echt volgt; bij mij ook weer nieuws... morgen krijg ik mijn Pregnylspuitje. We kunnen eindelijk weer verder.
Op naar ronde 3 volgens mijn lijstje haha, 17 augustus was ronde 2 ofzo en toen ben je ongesteld geworden of juist niet?
niet zo lang denk ik, maar denk dat wij niet de belangrijkste zijn om het meteen tegen te vertellen.. eerst met haar man shoppen, daarna gingen ze nog filmpje maken met confetti kanon en die nog sturen even naar mensen en dan wij denk ik
ja sorry als iedereen nou gewoon eens een normale cyclus heeft en niet elke keer hun NOD veranderen enzo kan ik het ook bijhouden (exclusief mijzelf uiteraard )
Idd ronde 2, en @Zonnetje19 idd de hoeveelste ronde maakt eigenlijk niet uit hoor. Het voelt toch al véél langer met die 6 maanden geen ongesteldheid, dus... Fertiliteitsarts zei aan de telefoon dat het best was dat we zaterdag en maandag klussen. Maar als ik morgen Pregnyl krijg, dan ovuleer ik wellicht zaterdag. Dan is het toch beter om al op de dag van de Pregnyl te vrijen en de dag erna? Of heb ik het zo mis. Fertiliteitsarts zal wel weten wat ze zegt, daar twijfel ik niet aan... maar toch...