Zou ook morgen doen inderdaad.. maar hij zal ook wel gelijk hebben geen idee doe wat voor jou goed voelt!
Had al gezegd tegen manlief: zaterdag en maandag. Maar idd al reserves aanleggen is een goed idee hahaha. Hij zal blij zijn vanavond.
Ooh ml zal blij zijn met mijn advies Je kan dinsdag er ook nog bijpakken als jullie nog zin hebben...maarja dat is jullie keuze...have fun tonight
Ja is helemaal waar.. we gaan het gewoon zien maar verlies snel de hoop als elke maand er weinig veranderd.
Klopt helemaal, ik ben daar idd best veel mee bezig reden is omdat het me houvast geeft denk ik. Tis zo spannend en onzeker allemaal dat ik echt iets probeer aan vast te klampen. Wat zekerheid geeft. En ik kan best wel pessimistisch zijn helaas. Soms ook niet dan heb ik echt veel hoop enzo en sta ik er positief in. Ik vind her zelf stiekem ook best storend dat ik ook zo lekker wisselend ben hierin. Maar dankje dat je zo eerlijk bent. Je hebt echt helemaal gelijk.
ja kan je ook niet veel aan doen, maar vind zo jammer voor je.. Dat houvast snap ik wel en het is ook gewoon een lastige tijd maar ik denk echt dat het goed gaat komen en ik ben ook niet altijd positief hoor.. dat wisselvallige hoort er ook een beetje bij ben ik bang. Maar ik gun het je zo om toch wat vaker hoop te hebben en positiever te zijn! Denk namelijk echt dat het allemaal goed gaat komen!
Je was zo blij dat ik zwanger werd, dus heb vertrouwen in je lichaam. Er is gewoon nog hoop. En net als wat orchid zegt er zijn geen garanties, dat is er nooit. Maar het komt echt wel goed, alleen even geduld hebben nog. Hopelijk niet lang. En geduld hebben is zeker niet de sterkste kanten want we willen het nu.