Ik ook... Er zijn heel veel dingen die van geslacht afhangen. En daarnaast wil je toch ook eerst zekerheid dat het een goede zwangerschap is, dus de eerste 10 weken zou ik ook bijna niks kopen.
Nee 1ste jaar niet natuurlijk maar ja met 2 jaar ofzo vind ik de benen wagen, kun je altijd nog een buggy meenemen als je weg bent als hij of zij moe is
Ja mijn vriendin heeft zo'n hele kamer! Die gaat tot 10-12 jaar mee, die kan je dan gewoon ombouwen, super praktisch!
haha snap ik! Heb al tegen mijn man gezegd we gaan betalen voor extra echo want ga echt niet wachten tot 20 weken echo zat ie me aan te kijken van okee prima, dit is waarschijnlijk iets waar je toch niet van mening gaat veranderen dusja (mijn man is echt zuinig maar goed echo's zijn wel leuk)
Haha ja ik ook. En ik trek me bij sommige dingen ook niks aan van de prijs. Bijvoorbeeld kinderwagen en autostoel moesten gewoon goed. Nu had ik het geluk dat ik beide in de aanbieding kon kopen, maar anders had ik ze ook voor de normale prijs gekocht. Maar daarentegen heb ik dan weer een voetenzak voor in de maxicosi van €28.95 gewoon omdat ik het zonde vind om een dure te kopen omdat je het kort gebruikt, en ik deze ook heel mooi vind. Wij hebben gekozen voor de Jollein graphic quilt en dan de stone green. Vind dat een heel leuk merk, en helemaal niet zo duur!
Ik zou denk ook de magische 12 weken afwachten voordat ik groots ga inkopen.. lees zoveel sinds ik op dit forum zit, een zwangerschap is helemaal niet zo vanzelfsprekend.. dus wil dan ook wel zeker zijn dat het goed zit.
aah lief! Denk dat wij inderdaad ook kind zelf dan laten beslissen en niet echt op de groei kopen zegmaar.
Het is fantastisch om het vroeg te weten (vind ik). En ik ben er helemaal van overtuigd om het eerder te doen zon echo, omdat wij geen leuke 20 weken echo hadden, dan was de lol van het geslacht er dan ook af geweest. Ben heel blij dat wij het eerder wisten. Maar ik hoop natuurlijk voor jou dat je niet hetzelfde hoeft mee te maken met 20 weken.
Ja want de een wil een princessen bed en de ander een brandweerbed dus ja als ze 4 jaar zijn dan willen ze zelf kiezen
Ja precies.. word lastig joh! Kind word strontverwend denk ik.. geen een van mijn vriendinnen hebben kinderen.. word eerste kleinkind.. broers hebben geen kinderen.. mijn mans vrienden hebben geen kinderen.. dus weet niet eens denk ik waar ik straks alles moet laten.. moet me echt gaan inhouden tegen die tijd
@San0804 Jollein is idd een leuk merk! Heb ook even de voetenzak opgezocht, erg leuk die zeg!!! Schattig.
Het enige waar ik bang voor ben of ik wel een goeie moeder wordt...heb geen voorbeeld en me moeder ben ik vergeten dus daar heb ik niks aan. Dat beangstigd me wel erg. Me zus is ook niet goed voor dr kinderen dus wie zegt dat ik dat wel ben.
ja lijkt mij ook geweldig! Ja dat kan ik me voorstellen inderdaad.. gelukkig maar dat jullie het inderdaad daarvoor al wisten kan je er toch even echt bij stilstaan
Hmmm als ik dit zo lees gaan wij hetzelfde meemaken hahaha Voor mijn ouders is het eerste kleinkind. Voor mijn schoonouders niet. Voor hun is het dan de 4e. Maar verder geen vriendinnen in de omgeving met kinderen....
Maar wie zegt dan dat je het niet bent!? Iedereen is onzeker, maar je weet het antwoord pas als je een kind hebt. Ik denk dat je juist een goede moeder word, omdat je meerdere voorbeelden hebt van hoe je het niet wilt!