Nog eventjes een foto van gisteren. Was lastig omdat hij zooo niet stil lag! Voor de filmpjes was dat wel erg leuk weer!
, Ja mijn hoop ook haha. Laten we hopen dat de metformine aanslaat!! Mijn volgende cyclus ga ik ook geen testen meer doen maar naar mijn lichaam luisteren en genieten van het leven. Er zo op focussen schiet ook niet op en ik word er niet gezelliger van.
wat een rot ochtend.. gelukkig heb je wel kunnen bloedprikken! Hopelijk is de rest van je dag een stuk beter!!
Nee nee je gaat niet testen! Alleen als het overduidelijk zou zijn dat je zwanger was had je afgesproken met haar! houd vol! je kan het
O ja... ze gaan me inplannen voor een vroege echo. Los van de VK nog. Ik vind het allemaal prima, hou maar lekker in de gaten!!
Awwwwww yeessssss!! Hopelijk op een voorspoedige zwangerschap deze keer!! En over ongeveer 8 maanden een prachtig kindje!
Ik dacht meer vanaf de volgende cyclus niet meer hihi. Omdat ik nu dus ongeveer mijn NOD weet is het nog wel spannend.. als die ovulatie test echt positief was voor mij.. vanaf nieuwe cyclus NUL testen, geen ovulatie en geen zwangerschapstesten tot ik echt denk 'hier is iets aan de hand'