Alleen al dat jij die angst hebt zegt genoeg denk ik! Natuurlijk wordt je een goede moeder, je bent je er zo van bewust dat je dat wilt zijn! En je zult ook heel goed weten wat je vooral niet wilt denk ik. Geen zorgen om maken komt echt goed!
Omdat mijn start niet goed is geweest, niet opgegroeid met lieve knuffelige ouders...me moeder vast wel maar dat herinner in me niet.
Weet niemand van te voren, ook al heb je goede voorbeelden.. elk kind is weer anders en hoe je daarop reageert. Ik denk alleen al het feit dat je je er bewust van bent hoe het bij je zus gaat en dat je er bang voor bent, dat je daardoor juist andere goede keuzes maakt! Je hebt er ook heel lang op moeten wachten, dus dat kindje krijgt zoveel liefde! En dat is het allerbelangrijkste!
Ja dat wel maar toch ben ik bang dat ik dezelfde foute keuzes maak...een ouder doet het bijna nooit goed bij een kind...die fase krijgen we allemaal maar waarschijnlijk is het ongegrond maar toch blijft het die angst
Probeer vertrouwen te hebben in jezelf. Niemand is perfect, en iedereen zal dingen doen die op een andere manier misschien beter hadden gekund. Zo is het leven. En je zal alles doen met de beste bedoelingen!
Fouten maken is helaas onvermijdelijk. Wat je zegt, je kan het niet allemaal goed doen bij je kind. Ieder kind heeft andere behoeftes en wensen. Ik wil ook altijd graag alles goed doen. Maar dat gaat gewoon niet gebeuren! Ik ga zeker fouten maken. Of het idee hebben dat ik het niet goed gedaan heb. Ik ga super onzeker worden waarschijnlijk... Maar dat gaat mijn kinderwens mooi niet in de weg staan!
Nee en idd zo is het leven maar nee zeker niet we gaan gewoon een uitdaging aan want zo is het wel natuurlijk.
Ja gisteren, wit. Had etentje. Dus just to be sure. Dus ik verwacht gewoon ongesteld te worden morgen of dinsdag. Heb me aangemeld bij Nij Geertgen, vruchtbaarheidskliniek, morgen maar eens even bellen met mijn huisarts of ze ook de verwijzing willen doorsturen.
De anderen hebben het eigenlijk al gezegd en daar sluit ik me bij aan. Gaat goed komen en je staat er niet alleen voor, je hebt ook een hele lieve man!