Heb toch het idee dat mijn ei eerder gaat komen dan normaal.. ei zou pas over 2 weken komen.. ben benieuwd haha
Oh jeetje wat een drama voel je je nog steeds goed of ergens last van toch nog... Das veel zwangeren idd, leuk voor hun uiteraard maar toch confronterend. Hahahaha dat is grappig sorry, vervelend beest
Nee niet echt, heb meteen me straf gehad nachtmerie over kangeroes ( grote groep) en gevangenschap, werd er wakker van om 2 uur en was wakker en meteen plassen dus erg fijn was het niet
Net croissantje gehaald en het smaakt me niet, dat is voer voor de vuilnisbak En dag nr 3 van die buikpijn en die is ook erg gevoelig...nou ja gaat wel weer over
Uhmmm bang voor beiden denk ik. Alles heeft voor en nadelen en alles maakt onzeker... Dus ik wacht het maar af en zie dan wel weer hoe ik erop reageer. Lang leve onzekerheid en niet weten hoe het zal verlopen. Gelukkig ben ik hier niet de enige in.
Veegje bruin bloed. Wat zou er gebeuren daarbinnen. Menstruatie? Innesteling? We wachten weer (on)geduldig af.
Ga je het volhouden nog 4 dagen wachten tot testen als je innesteling vandaag is dan komt het net mooi uit
Ik denk dat het wel lukt om vol te houden. Ik heb geen testen in huis. En als het nu doorzet, hoef ik niet eens te testen.
Ohja verstandig plan, geen testen in huis... Ja idd maar is wel vrij vroeg dan als het doorzet. Korte cyclus
ik hoop dat het nou echt een teken is van zwangerschap dan heeft het nog een goed doel.. anders is het gewoon vervelend
wel vroeg voor menstruatie toch? ik hoop het voor je! Je bent wel echt mega vruchtbaar als je nu weer zwanger bent.. dan moet het gewoon een keer een plakker zijn!!
Ja had zo’ idee croissantje en lekker ff zitten, maar het was niet lekker...nou tis vervelend verwacht geen zwangerschap hoor...ga door naar ronde 7
Nee gelukkig nergens last van.. t was ook maar een licht tikje in verhouding. Alleen de auto vond van niet. De schade is misschien wel zo dusdanig dat hij total loss is. We gaan t zien.