Naja we zijn niet volledig verzekerd omdat de auto al heel wat km heeft gemaakt. De waarde is dus al niet zo hoog. Vandaar dus niet volledige verzekering. Maja nu zitten we dus wel met de kosten .. morgen hoor ik hoe erg de schade is. En dan maar kijken of we dat t waard vinden. Het insemineren is gelukt ja haha.. Maar ging wel meer uit dan normaal helaas. Vanavond wil me man nog een keer.. naja best. Kan geen kwaad.
Ja is dan een te vroege menstruatie idd. Maar ik heb dat in ronde 01 ook gehad. Was ik zwanger, maar de innesteling ging mis. Dus toen ook al op 9/10 DPO ongesteld. Voor nu is het “bloeden” alweer afgelopen.
Het is bij een innieminnie beetje bruin bloed gebleven. Heeft niet doorgezet en lijkt gestopt. @Orchid24 ; nou echt... als het nu weer raak is zijn we mega vruchtbaar! Nu maar hopen dat de eerstvolgende gewoon blijft plakken... @duitshollandsmeisje ; is op zich wel normaal na zo’n lange tijd geen menstruatie dat alles er even uitkomt. Maar moet een dezer dagen wel gaan stoppen. Is het bloeden wel afgenomen?
ja dan echt woow! ja er gaat er gewoon sowieso 1 blijven plakken en hopelijk gewoon deze ronde! Hopelijk was het een innesteling bloeding en niet een andere soort bloeding..
Ik heb vanmiddag lekker nog een rondje in het bos/duin kunnen rijden met paardlief. Geen idee hoe lang ik dat nog kan, dus lekker meepakken zodra het kan
Heb in de kraamzorg gewerkt, was toen ene kraamvrouw die op de dag van de rbevalling smorgens gewoon nog even een buitenrit maakte van bijna 2uur! En smiddags bevallen van een gezonde dochter dus kan geen kwaad om lang door te gaan mits goed voelt natuurlijk.
Ik weet het niet... soms is het weinig, en dan een dag later weer heel veel dus geen idee of het afneemt... beetje lastig.
Vooral 's avonds begint het bloeden weer. Zo vreemd, ook echt helder rood bloed dus geen oud bloed nog. Dinsdag maar even aankaarten als ik dan nog steeds bloed..
Vanmorgen weer.. nog voordat ik plas druppelt het bloed er alweer uit en is nog steeds helderrood. Echt apart. Voorheen liep het er ook niet zo uit, dan was het meer slijm met bloed, van die klonters. Nu is het echt vloeibaar als water.
Zou het toch maar even aankaarten. Misschien heb je wel een wondje? Aangezien het zo helder en vloeibaar is...
Goedemorgen dames, vannacht weer naar geslapen dus ben nog steeds moe Last van buik nog steeds en de rug, denk dat ik eerder ongesteld ga worden...nog eerder...