ja mag ook wel een keer als het nou volgt in een zwangerschap en ook nog dat seks binnenkort kan dan vind ik mijn lichaam eindelijk weer een keer leuk in plaats van frustrerend
Nou dit, gevangenschap en kangeroes gister..miskraam vannacht in me droom uiteraard. Vind het toch interessant
En nu heb ik een mindf*ck Gister croissantje weggegooid Vandaag mijn broodje, mijn blikje was ook niet lekker EN mijn crackers met smeerkaas waren zout wat the F is er aan de hand Weer een punt voor de volgende ronde om mee te nemen. Wordt gek van die rare dingen.
Zo, huisje gestofzuigd en de badkamer gepoetst. Elke dag een klein beetje en dan is het straks allemaal weer schoon en opgeruimd! Wil elke middagpauze een uurtje besteden aan het huishouden. Niet 2,5u lang poetsen want wil ook beetje tot rust komen tijdens mijn pauze. Anders is het 4 uur werken, 2,5 uur poetsen en dan weer 5 uur werken das een beetje teveel van het goede. En ik werk gewoon hele weekend door alle diensten, pas maandagavond neem ik vrij. Even wat uren sparen omdat ik in Augustus naar NL ga om daar mijn verjaardag te vieren dus dan werk ik een week niet, vallen er 30 uur weg die ik even moet overwerken nu deze week gewoon 45 uur, dan heb ik al 15 uur gewonnen. Dat is wel een voordeel aan mijn nieuwe baan, kan zelf beetje bepalen hoe ik wil werken.. als ik 5 dagen vol wil mag dat, als ik 2 halve dagen wil is dat ook prima. 5 dagen vol is 45 uur minimaal dus wel chill. 30 uur vind ik meer als genoeg, maar als ik verder niks gepland heb kan ik ook wel eens 45 uur werken en dan ergens anders een keer wat meer vrij nemen als ik geen zin heb om te werken zo was het bij mijn oude werk niet mogelijk hoor!! Dat was altijd veel en stressig... Nu nog dik 20 minuten en dan weer werken. Geen zin haha, 's ochtends is nooit zo'n probleem, maar na 2,5 uur pauze en dan weer 4,5-5 uur werken is soms wel een dingetje haha. Als ik er eenmaal ben is het goed, maar het erheen gaan pffff en zal vanavond ook wel weer heel druk worden want het is vrijdag, weekend begint en prachtig weer...
Ja dat is een beetje teveel van het goeie idd, dat houd je niet vol. Het regelen van je uren is wel super fijn ja...wel leuk dat je weer even naar Ned komt, dus weer een hoop fam en vrienden die je weer even kan zien. Werkse straks en doe rustig aan
Nee inderdaad... dan ben ik alleen maar aan het werk... mijn vriend doet toch niks in het huishouden na zijn werk dus hij hoeft ook niet te verwachten dat ik mijn hele middagpauze besteedt aan het huishouden ik doe wat ik kan en als hij niet wil helpen, dan duurt het gewoon iets langer Ja ik heb er ook echt onwijs veel zin in! Waarschijnlijk ga ik er vroeger heen dan mijn vriend maar dan wel samen terug omdat we op het werk dinsdag en woensdag gesloten zijn en donderdag wilde ik in eerste instantie gaan rijden toen ik nog op mijn oude werk was.. maar ja, nu kan ik dus maandagavond of dinsdag heel vroeg ook al weg gaan, super handig.
Ja tuurlijk snap ik dat je daar zin in heb Doe je er nou lang over, het rijden naar ned? Had je trouwens nog wat gehoord over dat stuk land wat jullie zouden kopen? Precies maar iets langer is ook niet erg, als het maar gebeurt toch
zijn geen leuke dromen inderdaad.. hopelijk vanavond weer een fijne droom! Ja is ook wel interessant!
krijg toch hoop voor je als ik het zo allemaal hoor, maar ik weet dat het ook net zo goed wat anders kan betekenen.. hopelijk is het snel voorbij allemaal en heb je gewoon duidelijkheid
zou je vriend toch echt wel aant werk zetten int huis hoor.. als je allebei zoveel werkt dan ook allebei wat int huishouden.. zeker als jij ook nog eens meer dan 40 uur werkt.. zeker als jullie straks kindje hebben, kan ie er maar beter aan gaan wennen om na werk wat te doen in huis.. anders kan jij alles gaan doen lekker dat je wat eerder kan naar nederland inderdaad! leuk vooruitzicht!
@Zonnetje19 niet alles geloven wat op internet staat, er staat ook een hoop onzin tussen! Laat je de kop niet gek maken, zon droom hoeft echt niks te betekenen! Misschien pieker je gewoon onbewust wat.. houd de moed erin!
Ja klopt is ook zo...maar vind het wel interessant wat een onbenullige kangeroe betekent in je droom... Ja internet kan je beste vriend zijn maar ook je ergste vijand...