Haha nou dan klets ik af en toe gezellig mee. Ja ben nu nog aan de pil, bij vorige 2 zwangerschappen was de menstruatie meteen op gang. Daar hopen we nu weer op.
Geen ervaring met vaginisme dus daar kan ik ook niet over oordelen. Ik moest alleen hieraan denken en me oude groepjes wel dames die de stand in de gaten hielden en ook zwanger werden.
Oohh oke, ja toch veel leuker dan Wel mazzel als het meteen weer op gang komt. De meeste hebben wat opstart problemen Maar welkom dan
Ja was bij me eerste 13 jaar aan de pil geweest en het menstruatie kwam meteen, totaal niet op gerekend. Natuurlijk was dat wel super. Daarom wil ik nu november strip afmaken en dan weer afwachten wat er komt. Als het allemaal werkt willen we januari beginnen. Mijn man wordt 40 in februari en ik 33 deze maand. Onze wens is voor mijn 35ste bevallen te zijn. We gaan zien of dat lukt... Wij gaan nog wel wat verbouwen, daar beginnen we dit najaar aan. Willen een extra muur zodat we een waskamertje houden en raamkozijn plaatsen zodat de slaapkamer dan alsnog weer een raam heeft. Ook moet er een andere auto komen (3 stoeltjes achterin) maar we weten nog niet welke. Kortom genoeg om ons de komende tijd bezig te houden.
Oke verstandig, hopelijk is dat nog steeds zo. Oke dus jullie hebben het nog drukjes zo...auto’s is heel persoonlijk dus dat wordt even kijken welke hoe en wat. Maar wel weer leuk en het is een goeie afleiding. Je heb wel genoeg slaapkamertjes? Hoe oud zijn de kindjes 1 13 neem ik aan en de andere spruit? Jongens las ik Je bent 33 dus dat zal vast lukken voor je 35ste...
Ja zijn ons alvast aan het orienteren het wordt waarschijnlijk een Volkswagen Touran, heb liever de Tiguan maar dan past het weer niet ben ik bang haha. We moeten toch 3 stoeltjes kwijt, of 1 maxicosi, 1 stoeltje en 1 zitverhoger. Ja we hebben 4 slaapkamers, maar 1 is zo groot daar staan ook wasmachine en droger en de kledingkasten van ons. Die gaan naar onze slaapkamer, en we trekken een muurtje zodat we een lange hal krijgen waar dan de wasmachine en droger blijven staan en die niet in spruit nummer 3 zijn kamer staan. Zo ongezellig ! Onze jongens inderdaad, zijn 4 jaar (oktober 5) en 1 jaar (mei). Ja moet lukken voor me 35ste, en als het niet lukt kijken we tegen die tijd. Maar denk dat de wens groter is dan de leeftijd een probleem. Bij jou is het je eerste kindje las ik, allemaal toch een beetje extra spannend.
Ooohhh genoeg ruimte dus, gelukkig. Is wel mooie auto in een suv past dat toch wel 3 stoeltjes nou ja word ff passen en meten dus Een hele verbouwing idd bijna een verhuizing op de boven verdieping... Ja 1ste idd ja zeker erg spannend ik ga nog 1 jaar proberen en daarna wordt ik te oud, vind ik persoonlijk.
Goedemiddag dames, Testen ws niet meer nodig dus ook niet gehaald! Vanmorgen was het doorgebroken helaas. Je mag mij volgens de app op 10 augustus zetten mijn nod.
Nou volgens mij moet je voor 3 stoeltjes echt 3 volwaardige stoellen hebben dus geen achterbank zeg maar. En de Tiguan heeft volgens mij een achterbank, ipv losse stoelen. Maar wat ik zeg wij gaan eens langs bij de dealer haha. Vorig jaar is er een hele verdieping boven op ons huis geplaatst, hebben toen complete nokverhoging met dakkapellen gerealiseerd. Boven zijn er toen 2 slaapkamers bijgekomen. We wonen in een oude drive in woning en wonen dus op de 1e etage en sliepen en badkamer beneden. Nu hebben we ook 2 slaapkamers boven. Nu dus nog een relatief kleine aanpassing beneden om alles helemaal naar wens te maken, want dat is het stiekem eigenlijk. Mag ik vragen hoe oud je dan bent, hoe lang zijn jullie nu echt bezig? Half jaar gericht? Gebruik je ovu testen oid of laten jullie het meer op zijn beloop? Mijn cyclussen zijn wat langer zo rond de 35-39 dagen en mij lf is juist weer heel kort 11-13 dagen dus ik zat er vaak naast met het gezellig maken met manlief. Door ovu testen kreeg ik veel meer inzicht. @Hartediefje1988 Wat jammer zeg... altijd zo naar als de rode duivels zich toch aandienen
Wel leuke plannen allemaal! helaas zegt het niks over wat er dit keer gaat gebeuren als je stopt met de pil met je cyclussen.. maar ik hoop voor je dat je lichaam het gewoon weer snel oppakt! Hopelijk gaat het lukken voor je 35e! Leuke leeftijden waarin je kindjes nu zitten!
Je cyclussen lijken beetje op die van mij! Ik zat tussen 35-45 dagen en mijn LF is ook rond de 11-12.. Maar deze cyclus is ineens korter dus het gaat nog wel alle kanten op bij mij.. ovu testen zijn erg fijn wat dat betreft ja!
NOD 07 juli: Sel078; 26 jaar, eerste kindje, ronde 02 NOD 07 juli: 2Livelife; 36 jaar, eerste kindje, ronde 04 NOD 09 juli: Zonnetje19; 39 jaar, eerste kindje, ronde 06 NOD 17 juli: Lotte; 26 jaar, eerste kindje NOD 18 juli: MissElla87; 31 jaar, eerste kindje, ronde 04 NOD 21 juli: Orchid24; 25 jaar, eerste kindje, ronde 03 NOD 28 juli: Visje79; 40 jaar, tweede kindje, ronde 10 NOD 03 aug: Momma2b; 29 jaar, eerste kindje, ronde 06, ronde 02 na VMK NOD 10 aug: Hartediefje1988; 31 jaar, tweede kindje, ronde 03 NOD 12 aug: Noura30; 28 jaar, tweede kindje, ronde 05 NOD ??: Duitshollandsmeisje; 29 jaar, eerste kindje, ronde 02 Januari: Joyce2013: 33 jaar, derde kindje -------------------------------------------------------------- Zwanger! Zwanger! 06-09-2019: Wonderd; 26 jaar, eerste kindje, ronde 01, zwanger! Een meisje!! 30-09-2019: MDvD96; 23 jaar, eerste kindje, ronde 05, zwanger! Een meisje!! 25-10-2019: ElinevK; 29 jaar, tweede kindje, ronde 01, zwanger! Een meisje!! 30-10-2019: Katjes123; 22 jaar, eerste kindje, ronde 01, zwanger! Een meisje!! 10-11-2019: Sjaantje91; 27 jaar, eerste kindje, ronde 02, zwanger! Een meisje!! 15-11-2019: San0804; 26 jaar, eerste kindje, ronde 02, zwanger! Een jongen!! 22-12-2019: EveH; 24 jaar, eerste kindje, ronde 04, zwanger! 19-12-2019: Miran1234; eerste kindje, ronde 02, zwanger! Irene2; 31 jaar, eerste kindje, ronde 01, zwanger! 30-12-2019: Littletash; 28 jaar, tweede kindje, ronde 01, zwanger! 16-01-2020: Langmuts; 30+ jaar, derde kindje, ronde 08, zwanger! 17-01-2020: Dame09; 31 jaar, eerste kindje, ronde 03, zwanger! Kaylee1994; 24 jaar, eerste kindje, ronde 01, zwanger! 19-01-2020: Loveischocola; eerste kindje, ronde 01 na MA, zwanger! Schorpioen1981; 38 jaar, derde kindje, ronde 02, zwanger! -------------------------------------------------------------- Wachtbankje 2.0: -------------------------------------------------------------- (vervolg)Afspraken: 08 juli: Eveh; afspraak vk 09 juli: Dame09; Afspraak vk; hartje luisteren 09 juli: Duitshollandsmeisje; PCOS onderzoek, insulinresistenz test 17 juli: Loveischocola: Controle vk 21 augustus: San0804; Herhaling guo 24 augustus: Dame09; 20 weken echo ---------------------------------------------------------- Vakantie: Loveischocola; eind juli 3 weken Zonnetje19; 15 juli 3 weken Dame09; 16 juli 3 weken Italië Hartediefje1988; 16 t/m 23 augustus Ardennen met dochter Duitshollandsmeisje; 26 augustus t/m 18 september. 5 t/m 16 september Nederland MissElla; 26 augustus t/m 17 september Orchid24; 9 september 2 weken ( 1 midweek centerparcs) ---------------------------------------------------------- NOD 02 juli: Nessa93; 25 jaar, eerste kindje, ronde 02 NOD ??: Beebi1987; 26 jaar, tweede kindje, ronde 01 NOD ??: Jaimpiej; 29 jaar, eerste kindje, ronde 03 NOD ??: Mimi365; 26 jaar, tweede kindje
Hebben we nou geen kindjes in februari/maart of is @schorpioen1981 februari? ben niet zo goed in uitrekenen haha, maken we nog kans op kindjes in maart? of is iedereen nu voor april/mei? wel beetje jammer.. hopelijk word lijstje zwangeren snel weer aangevuld.. (meeste worden niet geboren op uitgerekende datum iknow, maar dacht dat we elke maand wel minstens 1 zwangere hadden.. maar dat is dus niet meer zo..?)
Nee klopt hoor, toevallig was het bij mijn beide kindjes dat ik dezelfde cyclus had. Heb ook altijd aantekeningen gemaakt. Kan nu weer heel anders zijn, maar we gaan het zien. We willen heel graag een 3e, maar als het niet lukt zullen we ons er bij neer moeten leggen. De leeftijd van onze knullen is heerlijk, ik vind oprecht elke leeftijd heeft wat leuks. Mijn jongens zijn echte boenders (net als hun vader ) en halen ook echt streken uit.