Oohh ja die woningen ken ik wel, op zich wel mooie huizen. Vaak is de keuken dan beneden in de kelder zeg maar. Een huis is altijd naar smaak en wens inrichten en aanpassingen maken. Oh dat zal vast idd heb geen ervaring met kinderstoeltjes enz enz en hoeveel plek dat in beslag neemt. Over 1 jaar ben ik midden 40 en wij zijn idd gericht bezig en sinds een maand of 3 met ovutesten omdat ik een cyclus heb van 24 a 25 dagen. En wil niks missen om onze kansen te vergroten. Vind het helemaal niks maar het moet maar. 1ste tijd idd wel op goed geluk maar had seks op de verkeerde dagen, dus dat werkte niet.
Oh leuk! Waar in Duitsland? Ik ga zelf naar NL haha! Maar pas rond 4/5 september, dus eerst even een weekje heerlijk bijkomen!
Wat handig dat je alles nog hebt dan haha! Gaat vast wel lukken een 3e! Ja klopt alle leeftijden zijn erg leuk! Haha ja ik werk op een bso en merk toch echt wel veel verschil tussen jongens en meisjes ieder kind is anders en had vantevoren niet echt verwacht, maar nu ik zo op de groepen sta dan merk je toch wel echt verschil tussen de geslachten
Mocht het hier gelukt zijn deze maand dan zijn we in maart uitgerekend Nu 2 dpo dus nog even afwachten
Bij ons is de keuken ook op woning level wat wel heel fijn is. Inderdaad met klussen is van elk huis een paleisje te maken ! O sorry meis *knuf* niet zo een slimme opmerking van mij. Dat is inderdaad wel een korte cyclus, mijne was juist lang dus deed het ook altijd op het verkeerde moment. Natuurlijk wil je geen kans missen, maar die ovulatietesten het haalt wel de romantiek er vanaf vind ik zelf. Maar we doen alles voor zo een mooi wonder in onze buik. Waarschijnlijk heb je dit al verteld aan de andere meiden, maar zou je na een half jaar bijvoorbeeld doorverwezen willen worden? Of willen jullie het liever op zijn beloop laten gaan? Hopelijk ben je snel zwanger en is het natuurlijk helemaal niet nodig.
Ja ik ben wat dat betreft nogal een control freakje haha, wie weet heb ik er wat aan. Misschien hele andere cyclus we gaan het zien na de zomer. Wat leuk, onze zoon gaat ook naar de BSO, haal hem daar altijd met een rood verhit hoofd vandaan haha. Zo naar ze zin ook daar! Nou echt hoor meisjes zijn heel anders. Jongens vinden plas, poep en scheten zo grappig, vechten met elkaar en hun vader. Ja hoor die van 1 jaar gooit zich erook gewoon bovenop/tussen. Kan er wel om lachen, maar merk wel dat mannen van een andere planeet komen haha
Oh maakt niet uit hoor Nee ik wil absoluut geen onderzoeken daar beneden. Daar begon de HA al meteen over maar nope. Voor dokters verboden gebied vw trauma. Dus laat het op zn beloop, dan moet ik er afstand van doen als het niet lukt. Mijn man begrijpt het volledig maar zou het wel enorm jammer vinden. Ja klopt dat is wel zo maar je kan het alsnog gewoon leuk maken. Als ik zeg we gaan weer even aan de slag vanavond dat maken we het wel leuk hoor Dat is zeker wel fijn dat de keuken op woning level is, vind het niet zo handig als de keuken beneden of boven is
haha herkenbaar, ben niet voor niks de lijstjes bijhouder hier haha ja wel grappig om het verschil zo duidelijk te zien!
Hahaha nou eigenlijk wel, maar zelfs als ze zo klein zijn is dat al zo hahaha. O wat naar dat je een trauma hebt, snap dat je dan geen polonaise aan je lijf wilt. Al zal het ook een moeilijke keuze zijn. Heel sterk van je dat je er zo in staat. En je moet juist positief zijn nu, je bent eigenlijk "pas" 3 ronde gericht bezig. Je zat er steeds naast, misschien ben je de volgende ronde wel hartstikke zwanger ! Ja we maken er ook nog steeds een feestje van, al heb ik wel eens positief getest dat ik dacht he nee niet nu ben bekaf. Maar dan hup zinnen verzetten en gaan.. Hahaha ja dat had ik al gezien gek op lijstjes!
Denk dat mijn eisprong echt gisteren was en mijn piek dus vrijdag, test was vandaag nog steeds licht. Heb wel nog steeds slijm, maar heel stuk minder dan gisteren. Vandaag niet geïnsemineerd, ik moest vanmorgen werken en mijn man is in de middag naar werk gegaan. Als ik morgen nog echt slijm heb dan denk ik dat we morgen nog wel insemineren. En anders is vandaag 1 dpo, raar idee hahaha dacht dat ik nog 2 weken moest wachten op mijn ei
Oohh dat wordt al gevormd in de baarmoeder hoor Ja idd pas ronde drie al voelt het al vele malen langer wordt er steeds grijzer van nee maar ja tis niet anders dan mocht het niet zo zijn Maar we blijven positief eerst deze ronde maar afronden morgen nod dus begin volgende ronde.
Ja wel balen hoor gelukkig heb je nog 1x geïnsemineerd. En volgende maand eerder beginnen dan vollop kansen...
Ja klopt, de eerste drie waren op goed geluk. Maar dan moet je geen 55 dagen ertussen hebben zitten. Dus gericht nu is beter.
ja we gaan het zien! Ik sta er nu weer heel nuchter in gelukkig, ik voel me zoals in de eerste ronde. Word vast wel weer erger in de 2e week van het wachtbankje.. maar voor nu ben ik nog steeds gewoon erg blij dat cyclus korter is en dat het insemineren goed ging! heb net te horen gekregen dat mijn nicht zwanger is van de 2e nou heb ik niet heel veel contact met haar, onze ouders hebben heel lang geen contact meer gehad.. en pas sinds een jaar dat we het contact proberen te herstellen, heb haar 1e een keer gezien en echt een schatje! Die is bijna 2 en ze is in januari nu uitgerekend. Vind wel echt leuk dat ik in ieder geval 1 iemand ken in mijn omgeving die dus zwanger is