Ah fijn dat je hem gevonden heb!! Dat vele slijm is helemaal dus niet raar. Je hebt gewoon veel vruchtbaar slijm tot je ei. Juist fijn en bevoorderlijk. Hopelijk lukt het om te insemineren op de dagen dat je wil .
Nu ga je je vooral niet van te voren druk maken, maar vooral ontspannen proberen een kindje te maken. Als die is gelukt en je bent voorbij je 12 weken dan mag je je iets drukker gaan maken over dit soort dingen. Maar daar heb je genoeg mensjes voor tegen die tijd die je kunnen informeren . Niet teveel op de feiten vooruit lopen.
Je bedoelt vast jezelf volproppen tooocchh ja we lopen allemaal niet gelijk meer he...wij liepen 1 x gelijk
Ja dat bedoel ik soms heb ik hekel aan mezelf waarom niet alles lekker normaal. En nou bedoel ik niet alles op Fb zetten maar gewoon normaal...
Ik hoop het voor @Zonnetje19 ik ken iemand die een horrorbevalling bij haar zus had meegemaakt en onder geen beding vaginaal ging bevallen, zij kreeg een keizersnede, dus ze doen het wel. En ken ook een geval bij iemand met angst voor bevalling waarbij het niet een keizersnede is geworden. Gewoon gaan praten en misschien kunnen ze er in meegaan. Je wil er toch maar eentje hè @Zonnetje19 Ik hoop dat het je gegund is!
Ja dat geloof ik.. Ik ken je situatie natuurlijk niet helemaal (lichamelijk en geestelijk) maar het klinkt alsof je wel veel beren op de weg ziet terwijl je tegelijkertijd zo'n mooie wens heb. Wat weegt dan zwaarder? Een kindje krijgen of zeker weten dat je geen rompslomp krijgt aan je lijf?
Oke dat geeft iig al beetje hoop, en als ruggeprik niet dan naar algeheel. Als het maar keizersnede is.
Wat is nou echt normaal ! Meis elk huisje heeft zijn kruisje, en elke zwangerschap en bevalling is anders. Normaal is geschreven in een boekje geen realiteit. Als je wens groter is voor een kindje dan je angst. Dan moet je proberen met je angsten om te gaan, en daar is echt begeleiding voor. En die zul je nodig hebben maar dat is niet erg. Het einddoel is een mooie baby in je armen, nobody said it was easy! Knuffel