Ja precies. En met mijn 2 halve dagen heb ik ook nog 31 uur deze week, mijn minimum is 30, dus perfect. Elke dag is best heftig 10-14 en 17-22. die 14-17 pauze zijn heerlijk, maar zo voorbij en echt iets doen gaat ook niet, ja huishouden of boodschappen haha.
Ja is zeker heftig hoor, vergis je niet. Je doet ook snel teveel als je even vrij ben. Vergeet je zelf niet he
Een van mijn man zijn goeie vriend is net opa geworden...wat een wolkje van een spruitje zeg...zooo schattig...tis een meisje dus morgen even op kraam visite
Dat is waar.. nu poets ik veel van 14 tot 17 maar dat is ook een soort werken.. boodschappen doen, huishouden, of zo.. dat is niet tot rust komen. Vanmiddag heel mijn rommelhok uitgeruimd. Was ook veel werk, dus dan werk ik eigenlijk gewoon door haha
komt goed! Echt waar komt goed! Laat je maar informeren door gynaecoloog en misschien wel door meerdere, tot die tijd proberen je er niet te druk over te maken!
nee klopt maar meestal heb ik dat 4 dagen ofzo en nu toch echt al wel bijna 2 weken maar geeft niet, man vind het ook absoluut niet erg vandaag is in ieder geval gelukt duurde wel even want we waren allebei kapot, mijn man wilde het eigenlijk al opgeven maar toen zei ik waarom.. we hebben het gewoon leuk en we zien wel.. en nouja toen lukte het gelukkig wel
hahaha ik gebruik echt 3 spuiten tegelijk ga er zo wel hard doorheen.. maar we willen alles snel opzuigen dus zodra een vol is breng ik in, pakt mijn man volgende spuit en zo door nouja het word zo wel een goed lopende machine