Zwanger worden voorjaar 2019 deel 4!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Orchid24, 23 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. duitshollandsmeisje

18 sep 2018
    5.597
    7.396
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Ohhhh ik kan zo heerlijk knuffelen met het dochtertje van mijn nicht!! Die is nu bijna 1 en kan heerlijk bij mij liggen, zo fijn vind ik dat, en dan aan die haartjes ruiken enzo:roflmao::roflmao: lekker kind is dat. Kan niet wachten om over een kleine 3 weken weer er heen te gaan. Ik slaap bij mijn beste vriendin met 3 maanden oude zoontje <3 ook zoooooo leuk!! Kan niet wachten!!!

Zonnetje19, Joyce2013 en Orchid24 vinden dit leuk.
  2. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    aahh echt leuk ja!! Kan me voorstellen dat je niet kan wachten haha :roflmao: kon er gisteren ook zo van genieten met het 2 jarige dochtertje van mijn nicht en zij is nou weer zwanger:D ergens hoop ik gewoon nu extra dat ik snel zwanger word, hoop ik altijd maar ik ken gewoon niemand die zwanger is of een baby heeft.. en zij woont wel verder weg en we hebben niet veel contact enzo maar het is wel iemand die een beetje in dezelfde situatie zit :roflmao: als ik zwanger ben ga ik ook echt op zoek naar zwangerschapscursussen en zwangerschapszwemmen enzo hoor.. moet echt wat aanstaande moeders enzo leren kennen..

duitshollandsmeisje vindt dit leuk.
  3. duitshollandsmeisje

18 sep 2018
    5.597
    7.396
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Ik denk dat je dat vanzelf wel leert met de tijd! Mijn nicht wist ook niks, en was ook nog eens alleen. Zij heeft veel gehad aan haar kraamhulp de eerste week. En ik heb veel van mijn nicht geleerd toen ik ze kwam bezoeken toen de kleine 3 weken was. Mocht ze verschonen, in bed, uit bed, in bad, fantastisch! Ik hoop dat mijn vriendin me dit ook een beetje laat doen hihi. Maar zij komt erg beschermend op mij over ;) beetje zo'n tijger die haar welp beschermd. Mijn nicht is heel los en chill en was maar al te blij toen ik vorig jaar een paar nachtjes bij haar logeerde zodat zij boodschappen kon doen en kon douchen.

Joyce2013 en Orchid24 vinden dit leuk.
  4. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    nouja opzich het verzorgen etc heb ik al wel geleerd omdat ik eerst in een kinderopvang werkte, voordat ik op een bso ging werken. En ik heb mijn moeder die 24/7 beschikbaar is hahaha:roflmao: Het is meer gewoon dat je een andere levensfase in gaat en al mijn vriendinnen die moeten daar de komende 5 jaar nog niet eens aan denken.. Sommige snappen ook gewoon niet dat ik dit al wil op mijn 25 jarige leeftijd :roflmao: Ik denk zelfs dat sommige het nog irritant gaan vinden ook, als mijn leven straks om mijn kind gaat draaien :roflmao: dus wat dat betreft lijkt het me gewoon fijn en leuk om mensen te leren kennen (zoals hier op het forum), die ook een kinderwens hebben en zwanger zijn haha

duitshollandsmeisje vindt dit leuk.
  5. duitshollandsmeisje

18 sep 2018
    5.597
    7.396
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    25 is een mooie leeftijd als je er dan klaar voor bent! Ikzelf was er absoluut nog niet klaar voor toen, was nog vol in het feesten, stappen, drinken, uitslapen! Sinds vorig jaar met 29 dacht ik ja.. nu wil ik stoppen met de pil! En helaas lukt het nu niet:roflmao:

Joyce2013 en Orchid24 vinden dit leuk.
  6. duitshollandsmeisje

18 sep 2018
    5.597
    7.396
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Mijn moeder wilde mij al met 19!! Maar bij haar lukte het pas op dr 28ste...

7. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Ja klinkt misschien stom maar ik ben er altijd al klaar voor geweest :roflmao: Het is wel dat ik het in combinatie met studeren niet handig vond maar het ligt vooral aan dat mijn man er nog niet klaar voor was, maar anders :roflmao::roflmao: Maar ja merk dat veel wel zoiets hebben van 29/30 hoor, wat ook prima is vind het alleen voor mezelf gewoon jammer dat ik de enige ben :roflmao:

jaa pff.. hoop echt dat het snel gaat lukken hoor! het is wat allemaal..

8. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    ja pfoe lijkt me zo moeilijk om door te zetten.. maar gelukkig heeft ze dat gedaan!

9. duitshollandsmeisje

18 sep 2018
    5.597
    7.396
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Is voor iedereen anders natuurlijk! Ik vind vanaf 25 wel altijd hele mooie leeftijd, dan weet je ook wat meer waar je aan toe bent en wat je zelf echt wilt enzo. Ik heb vroeger zelfs altijd gezegd dat ik nooit kinderen wilde! Maar goed, is anders gelopen, nu voel ik dat heel anders ;) Vond kinderen vroeger ook nooit interessant of leuk, meer stom en vervelend, wist nooit hoe ik er mee om moest gaan. Dat is nu heel anders.

Ja mijn moeder had ook pcos, dat wist ze alleen niet, pas rond 27 daarachter gekomen, en toen met clomid zwanger geraakt (gelijk van een tweeling waarvan 1 het niet gered heeft). Ook geen miskramen gehad, niks. Als ze dat al wist met 19 was ik nu bijna 10 jaar ouder geweest haha. Denk daar wel eens over na, hoe mijn leven nu zou zijn als ik 40 zou worden ipv 30!! Wel gek hoor.

Orchid24 vindt dit leuk.
  10. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Ja dat is ook voor iedereen anders. grappig dat dat dan toch uiteindelijk zo veranderd is! Haha ja raar idee :roflmao: gelukkig ben jij toch denk ik ook deels door haar geschiedenis er zo vroeg bij met je schildklier en pcos en ga jij gewoon dit jaar zwanger worden! Hoop echt voor ons allemaal dat het in 2019 gaat lukken en voor joyce dan meteen in januari haha:p

11. duitshollandsmeisje

18 sep 2018
    5.597
    7.396
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Ja zij heeft ook een te langzame schildklier en slikt daarvoor al 15 jaar de medicatie die ik nu ook heb. Ik slik hem nu alleen in een hogere dosering ivm een komende zwangerschap.
    En ik wilde ook niet eerst 5 jaar gaan lopen proberen.. omdat ik natuurlijk al 30 word, had verwacht snel zwanger te raken eigenlijk maar goed, toen wist ik nog niet van pcos... dus ja, dan maar gelijk alle onderzoeken starten zodat het straks niet jaren gaat duren.

Orchid24 vindt dit leuk.
  12. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    nee precies alleen maar fijn dat je er vroeg bij bent!

13. MissElla87

MissElla87 Fanatiek lid

18 apr 2019
    4.368
    5.539
    113
    Vrouw
    Irritant dat je je vriend niet zomaar kan knuffelen.. zou t heel erg vinden als mijn man altijd gelijk seks wil bij een fijne knuffel.

14. MissElla87

MissElla87 Fanatiek lid

18 apr 2019
    4.368
    5.539
    113
    Vrouw
    Zullen we ruilen?? Ik ken echt bijna niemand die niet zwanger is of geen kinderen heeft. Vind het soms heel irritant. Vooral als ze zeggen.. nee jij kan er niet over mee praten want jij hebt geen kinderen.. ze moesten eens weten. Maar wij houden onze wens vooral voor ons zelf. Zijn maar 2 mensen ofzo die weten dat we ermee bezig zijn. Maar poeh soms zou ik willen dat er voor mensen/vrienden meer op de wereld was dan babies. Overigens geen idee hoe ik zelf ben als we ooit zwanger mogen zijn haha..
    Maar ik zou nooit stomme opmerkingen maken naar mensen zonder kids dan.

Orchid24 vindt dit leuk.
  15. San0804

San0804 Fanatiek lid

17 nov 2018
    1.776
    2.173
    113
    Vrouw
    Wauw wat gemeen.. Jij kan er niet over meepraten want jij hebt geen kinderen.. Voor hetzelfde geld probeer je al jaren lang en krijg je dit voor de voeten gegooid... Ik vind dat zo raar als mensen zulke dingen zeggen.. die kunnen blijkbaar echt niet nadenken.

16. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Zulke opmerkingen zal jij niet maken nee, vind ik ook gewoon heel raar.. klopt er is zeker meer dan alleen babies maar ik kan me wel ergens voorstellen dat dat wel een heel groot gespreksonderwerp is haha :roflmao: maar het is ook belangrijk dat je daarnaast nog dingen hebt om over te praten..

ik heb het er ook niet echt veel over met mijn omgeving, maar dus meer omdat ze het raar vinden en sommige ook echt afraden :roflmao: blijkbaar hoor ik nu nog te genieten van het leven zonder kinderen, want dat houd op als je kinderen krijgt :roflmao:

ach ik laat ze praten, heb altijd mijn eigen weg gekozen gelukkig :D

MissElla87 vindt dit leuk.
  17. Zonnetje19

Zonnetje19 VIP lid

26 jan 2019
    10.611
    8.825
    113
    Vrouw
    Vregen aan mij ook altijd, bijna 40 en nog geen kinderen. Waar heb je geen kinderen ppff doodziek van die vraag:roflmao:

MissElla87 vindt dit leuk.
  18. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    snap ik ja.. snap dat echt niet.. ik heb ook een vriendin die gewoon geen kinderen wil en daar is toch ook niks mis mee.. en die moet ook continu opmerkingen aanhoren..

MissElla87 en Zonnetje19 vinden dit leuk.
  19. Zonnetje19

Zonnetje19 VIP lid

26 jan 2019
    10.611
    8.825
    113
    Vrouw
    Ja tis echt erg hoor, er word van je verwacht dat je kinderen krijgt

20. MissElla87

MissElla87 Fanatiek lid

18 apr 2019
    4.368
    5.539
    113
    Vrouw
    Dit helaas nog maar 1 geval van de velen. Mijn broer En schoonzus konden er ook wat van.. ze hebben ons echt pijn gedaan met sommige opmerkingen (bij ons ging het heel snel en gemakkelijk... of denk je dat je het wel aan kan kinderen want je wilt altijd alles zo netjes hebben in huis.. ik zou er daarom maar nooit aan beginnen blablabla). Het deed mij vooral zeer omdat ik toen al wist (paar jaar geleden) dat kinderen krijgen voor ons anders zou gaan dan bij een normaal stel. Maar ik durfde er nooit wat van te zeggen.
    Laatst vroeg hij weer.. ja hebben jullie een kinderwens? Ik dacht echt bij mezelf, dit heb je al 100x gevraagd en je hebt zoveel rot opmerkingen onze kant opgesmeten. Dus Ik zei dat ik die vraag zat was .. ze merken t vanzelf wel.

Deel Deze Pagina