Idd waar bemoeien mensen zich mee. Tis jullie leven! Collega ging zich ook zowat verontschuldigen dat ze al zwanger was omdat ze pas 25 was.. wat maakt de leeftijd uit. De een is er klaar voor op zijn 20e een ander op zijn 40e. En alles er tussen in.
ja precies.. nou ga me echt niet verontschuldigen hoor mensen hoeven het niet te begrijpen, begrijp ook niet altijd iedereens keuze maar het is niet mijn leven dus kan er ook niet over oordelen en ik hoef er ook niks mee. Lekker bezig houden met wat ik zelf wil en mijn man
het zal ook eens een keer niet he.. Mijn man me net appen dat hij moest stoppen met werken want hij is door zijn rug gegaan.. word nu thuis gebracht.. hopelijk is het iets wat snel over gaat.. anders kan ik morgen insemineren wel vergeten.. en dus weer maar 1x gedaan.. altijd stomme timing wat dat betreft.. maargoed hopelijk valt het mee, hij kan goed aanstellen soms maar als hij moet stoppen met werken en word gebracht dan is er wel wat meer aan de hand kan daar nooit zo goed tegen, heb zelf dagelijks pijn en kan wel goed tegen pijn. maar kan niet tegen om anderen in pijn te zien en dat ik niks eraan kan doen
Ohneeeeee dat is vreselijk balen zeg Nou kijk het even aan misschien gaat het morgen wel weer. Lekker op bed liggen en morgen verder kijken
Lekker onder de warme douche zetten of in warm bad als jullie dat hebben, paracetamol erin! Wie weet ist morgen dan alweer een stuk beter.
Hier beginnen ze al.. bijna 30? Heb je al kinderen? Nee.. 'wil je ze wel?' 'jup' 'dan word het tijd om daar maar eens mee te beginnen!'