die van gisteren is trouwens inderdaad wel iets donkerder, maar vind ze allemaal erg licht.. anders misschien ook de gevoelige proberen net zoals die ik heb of met clearblue erbij. maar hopelijk gaat je piek straks echt knallen!
wat houd ik toch van mijn man hij ging op bed liggen en zei ik ga het wel proberen nou is mijn vruchtbaar slijm volgensmij al bijna volledig voorbij dus geen idee of het nog nut heeft eigenlijk, maar toch ben ik blij toch 2x geinsemineerd en een keer meteen opgezogen van zijn buik en nu had ie het in potje opgevangen en ik was douchen dus dit keer was het wel vervloeid dus ben benieuwd in potje heb ik er inderdaad geen lucht bij dat is wel fijn! nu duimen op een zwangerschap (ik hoop het eerlijk gezegd van harte.. want ik zag net dat als mijn cyclus zo blijft dat ik ongesteld word in de week dat ik in centerparcs ben.. en ik weet niet of ik al klaar ben voor tampons... dus of zwanger of echt een kortere cyclus pleaseeeeeee)
Bedoel mijn volgende cyclus was niet zo duidelijk haha sorry, maar dus ronde 3 of 4 allebei zou het super zijn! En jaa echt super lief!