Ik denk dat ik weet waar die tornado vandaan kwam had gemeld dat ik misschien rondes wil overslaan. Zit ik me nu pas te bedenken
Jawel hij weet er alles van. Denk wel dat ie mee wilt en dat mag natuurlijk ook. Hij begrijpt het wel alleen hij vind het niet zo leuk, aan zijn reactie te merken
Precies, aandringen heeft geen zin dus laten we het maar zo. Die moet het eerst intern verwerken of zo
@Orchid24 super zeg dat het toch nog gelukt is. Nu op het wachtbankje, hopen op een mooie test over 2 weekjes. @Zonnetje19 opzich fijn dat je vriend er zo mee zit, dan wil hik dit net zo graag als jij. Dan moet het toch goed komen, zolang hij je steunt komen jullie er met de gyn ook vast wel uit. Hier drukke gezellige dagen achter de rug, verjaardag van neefje vandaag en gister van oude opa (overgroot opa). Nu even relaxen en dam morgen weer aan het werk. Iedereen lekker weekend gehad?
Ja hij wil het heel graag, gelukkig steunt ie me voor de volle 100% lucky me Oh gezellig, druk maar leuk weekend dus. Jazeker
Super fijn toch, je hoort wel eens anders. Ja was zeker gezellig, drukke weekenden de laatste tijd. Maar zo gaar de tijd snel voorbij haha.
ja ga heel hard hopen haha! Voor iedereen trouwens Klinkt als een leuk weekend! Hier vooral bijgekomen en voor mijn man zorgen.. morgen weer fysio ben benieuwd
Ja zeker, dit wist ie al voordat we gingen trouwen dus geen geheimen hier. Haha ja dan gaat de tijd zeker snel en bijna vakantie voor jullie
Ja die had natuurlijk extra zorg nodig! Ja zal alleen maar goed doen die fisio. Ja dat hoort natuurlijk ook, maar toch een fijn gevoel.
@Zonnetje19 wij hebben dat ook! Raspberry Pi, echt super handig. En we kijken met een beamer op onze hele wand dus echt zoals in de bios. @Orchid24 ja ze zijn ook nog laaaang niet positief maar ik dacht omdat mijn streepje ietsje donkerder was.. had gelijk hoop. Maar vandaag weer bijna wit. Ik hoop echt echt echt dat ik binnen nu en een paar dagen een knal test heb...