Zwanger worden voorjaar 2019 deel 4!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Orchid24, 23 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnetje19

Zonnetje19 VIP lid

26 jan 2019
    10.611
    8.825
    113
    Vrouw
    Cool :) haha nou een beamer hebben we dan niet maar gewoon een tv met 5 boxen dus ideaal.

2. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    ik hoop het ook voor je!!

duitshollandsmeisje en Zonnetje19 vinden dit leuk.
  3. San0804

San0804 Fanatiek lid

17 nov 2018
    1.776
    2.173
    113
    Vrouw
    Vandaag mooi opgeschoten met het kamertje! De groene lijn geverfd en de meubels in elkaar gezet toen alles goed droog was. Wij zijn blij met het resultaat! We zijn erg vroeg, dat weten we :D. Maar nu kan ik wel mooi alle spullen op zijn kamertje opruimen ;)

Bijgevoegde bestanden:

Katjes123, aYh4L8, Dame09 en 5 anderen vinden dit leuk.
  4. Zonnetje19

Zonnetje19 VIP lid

26 jan 2019
    10.611
    8.825
    113
    Vrouw
    Haha nee hoor toch niet heel vroeg, ziet er errug leuk uit:D
    Nu kun je lekker alles op je gemakkie doen, heerlijk toch

Orchid24 vindt dit leuk.
  5. San0804

San0804 Fanatiek lid

17 nov 2018
    1.776
    2.173
    113
    Vrouw
    Oh nou ik lees veel dat dit vaak pas na de 30 weken gebeurt dus ik dacht dat we heel vroeg waren :oops:. Maar nu kan ik inderdaad lekker op mn gemak dingetjes opruimen, en het verder aankleden. We hebben ook nog plankjes gekocht voor aan de muur, maar dat komt nog wel, dat is ook niet zoveel werk. Hebben we nu lekker alle tijd voor.

duitshollandsmeisje, Orchid24 en Zonnetje19 vinden dit leuk.
  6. Zonnetje19

Zonnetje19 VIP lid

26 jan 2019
    10.611
    8.825
    113
    Vrouw
    Ach en al ben je vroeg toch...maakt niet uit, lekker rustig aan. Zou precies hetzelfde doen

Orchid24 vindt dit leuk.
  7. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Zo leuk! Haha je kan niet vroeg genoeg zijn hoor, het is ook gewoon heel leuk om ermee bezig te zijn!

8. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    hoor ik ook vaak ja, maar persoonlijk vind ik dat weer laat :roflmao: maar ik ben dan ook iemand die altijd alles op tijd gedaan wil hebben om stress te voorkomen:roflmao: nu heb je lekker de tijd!

9. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Erg leuk zo met de groene lijn. Die kleur hebben wij nu ook in de jongste zijn kamer, ben fan.
    Heerlijk toch lekker tutten in de babykamer, geniet er van! Lekker belangrijk wat een ander vind. Geniet er van de voorbereiding is ook zo leuk.

Zonnetje19 vindt dit leuk.
  10. San0804

San0804 Fanatiek lid

17 nov 2018
    1.776
    2.173
    113
    Vrouw
    Zooooo herkenbaar! Ik vind dat ook laat na 30 weken pas. Ik zou daar ook heel onrustig van worden. En als je dan al echt dik bent, lijkt me dat ook vooral niet praktisch. Zo onhandig denk ik zon dikke buik. Dus ik ben blij dat we al zon eind zijn. Nu lekker rustig aan verder helemaal af maken.

@Joyce2013 ik ben ook helemaal fan van deze kleur. Heb hem in de woonkamer ook op een klein muurtje haha. Ik kon gewoon geen mooiere kleur vinden, en ben hier heel blij mee. Het maakt inderdaad ook niet uit wat een ander vind, ik vind het wel heel fijn als alles gewoon optijd af is. Dan kan ik tijdens mijn verlof ook echt relaxen en niet teveel meer doen, dat lijkt me ook wel heel erg fijn.

Joyce2013 en Orchid24 vinden dit leuk.
  11. MissElla87

MissElla87 Fanatiek lid

18 apr 2019
    4.368
    5.539
    113
    Vrouw
    Ik probeer erg weinig bezig te zijn met symptomen.. Maar ik zou mezelf niet zijn als ik er niet toch wel eens aan dacht. Maar het gaat op zich wel prima. Af en toe beetje last van me darmen maar niks ernstigs en soms wat zenuwachtig omdat ik t dan allemaal beetje spannend vind. Maar verder gewoon t zelfde liedje als altijd (zere borsten).
    En ben soms zenuwachtig omdat ik met vlagen niet meer weet wat ik met die ene vriendin aan moet waarvan ik niet meer weet of ik haar nog wel een vriendin vind. De ene keer stuurt ze een appje en lijkt t alsof ze dat nog wel zo ziet.. maar als Ik vraag hoe t gaat reageert ze daar nu al bijna een week niet op. Zucht.. soms denk Ik Ik schrijf haar een brief met alles daarin. Maar ik wil t liefste gewoon weten waar ik aan toe ben. Ik ben altijd beetje van alles of niets. Geen vage vriendschappen. Of je doet alles voor elkaar of het is wat het is. En dan klaar. Maar de hele situatie irriteert me mateloos en kost me onnodig veel energie:( terwijl ik denk dat zij zich eerder aan me irriteert dan op me zit te wachten. Misschien tóch maar die brief.

12. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    ja precies haha dat zou ik ook denken! Dat iedereen eigenlijk alweer zolang zwanger is :eek:

13. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Het klinkt in ieder geval wel dat je er minder mee bezig bent! Dat is wel fijn! Ik ga dat deze ronde ook weer proberen, maar geen idee of dat lukt :roflmao:

Ja is lastig zulke vriendschappen, gewoon een brief schrijven inderdaad als je dat fijn vind! Hopelijk reageert ze daar open en eerlijk op, zodat of jullie vriendschap beter word of dat het gewoon klaar is..

MissElla87 vindt dit leuk.
  14. Katjes123

Katjes123 Actief lid

17 jan 2019
    475
    812
    93
    Vrouw
    Wat een leuk kamertje! Te vroeg?!? Wij hebben het kamertje ook al zo goed als af. Liever nu dan alles op het laatste moment! Lekker genieten :D

Orchid24 en MissElla87 vinden dit leuk.
  15. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Nou inderdaad als je verlof hebt moet je lekker even relaxen, dat heeft je lijf ook vaak echt wel nodig. Wij waren bij de eerst ook met 25 weken al klaar met het kamertje. 2e niet toen was het net 2 weken klaar voor hij kwam. Waren eerder zwanger en de verbouwing liep wat vertraging op. Nou dat is niks voor mij hoor pfff wat een stres haha.
    Heerlijk juist nu het kamertje al klaar, lekker van genieten.

Orchid24 vindt dit leuk.
  16. MissElla87

MissElla87 Fanatiek lid

18 apr 2019
    4.368
    5.539
    113
    Vrouw
    Ik hoop ook voor je dat je dat lukt dan ;) het hielp misschien bij mij ook om te denken dat deze ronde beetje mislukt was omdat we beiden ziekjes waren. Dan is de hoop een stukje minder en ga ik ook minder op signalen letten.
    Eind deze maand mogen we alweer haha. Heb er nu meer zin in dan dat ik deze ronde had.

En ja ik wil bij die vriendin gewoon graag weten waar ik aan toe ben. Ze kost me zoveel energie nou terwijl we nauwelijks contact hebben. Ik wil gewoon weer ruimte in me hoofd hebben en mijn energie gebruiken aan betere dingen.

Joyce2013 en Orchid24 vinden dit leuk.
  17. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Ja dat kan wel helpen, maar merkte vorige 2 rondes dat ondanks kans echt nihil was en nu eigenlijk ook dat ik nog steeds hoop heb. En die hoop groeit vaak met de dag in de wachtweken :roflmao: wat niet zo fijn is, maar goed heb ook zoiets van dat hoort ook beetje bij me.. :p

haha ja wel fijn zo'n korte cyclus! Dan mag je inderdaad alweer bijna! Goedzo gewoon brief gaan schrijven dan!

18. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Inderdaad een brief sturen, vriendschap moet inderdaad een soort vanzelf gaan. En het moet je niet aan het piekeren brengen.
    Laatst ook een vriendschap verbroken, hadden weinig contact nog hoor. Maar kosste mij ook veel energie. Maar als mijn kind 1 wordt en ik je een maand van te voren een uitnodiging geef en je zegt leuk wij komen. En je laat vervolgens je man 1 week van tevoren mijn man een app sturen dat je gaat shoppen met elkaar. Sodemieter dan maar op haha. Ik ben dan echt klaar met je, mijn kids zijn mijn alles en als je liever gaat shoppen. Dan heb ik jou niet in mijn leven nodig ;)!
    Hoop voor je dat ze gewoon even niet lekker in haar vel zit en dat jullie vriendschap gewoon blijft. Net als in een huwelijk communicatie is de sleutel haha :roflmao:

MissElla87 vindt dit leuk.
  19. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Ik denk echt dat bijna elke vrouw die deze wens heeft dit heeft. Je wilt gewoon zo graag zwanger zijn, en elke strohalm is er 1. Het is een bijzonder proces hoor dat zwanger worden, het kan ons vrouwen echt compleet irrationeel laten zijn haha.

Orchid24 vindt dit leuk.
  20. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    hahaha ja zeg dat :roflmao: gewoon onmogelijk om er niet mee bezig te zijn, nou valt het me nog steeds mee want ik had mezelf echt een heel stuk erger verwacht :roflmao: maar ach ben ik er mee bezig dan ben ik ermee bezig, zo niet dan niet. Het is inderdaad heel bijzonder en kijk er zo naar uit :D

Zonnetje19 en MissElla87 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina