Oké dan ga ik vertellen dat mijn man en ik vandaag weer verbrand zijn.. pff. De zon scheen niet (bewolkt) dus we hadden ons niet ingesmeerd.. Maar kennelijk verbrand je dan hier ook. Dus ja. Bij mij valt t nog iets mee. Mijn man is er erger aan toe. Die is echt vuurrood. Gelukkig gaan we over 2 dagen naar huis. 2 dagen de zon vermijden. Moet eerlijk zeggen dat ik er nu ook wel beetje klaar mee ben.. wil wel weer lekker naar huis. Enige fijne hier is is dat ik mag voelen wat ik voel. En kan er open over zijn. Eenmaal thuis moet ik weer tegenover anderen doen alsof ik me goed voel . Straks (als de zon onder is lol) nog even een strand wandeling maken.
oeii gaat hard daar dan! Kan ik me voorstellen ja.. nog proberen 2 dagen lekker te genieten en dan weer lekker naar huis!
Ohnee das nie goed over twee dagen is er nog weinig zon hiermisschien een after sun gebruiken? Kun je echt flink ziek van zijn hoor Morgen maar ff insmeren ook als er geen zon staat. Wel zo veilig even. Gelukkig hebben jullie het verder goed naar jullie zin gehad. Ja helaas is dat zo als je nog je mond moet houden als ik misselijk ben drink ik wat en later ook ff eten. Er moet wat in mijn maag zitten anders gaat het nie goed. Rustig aan en geniet nog even van je paar dagen daar
Wij hebben het vandaag op mijn verjaardagsfeest verteld aan onze familie. Het was een bijzondere middag. We hadden een heliumballon van Greetz, die kwam uit de doos toen ik hem optilde. Het was doodstil, iemand dacht “o jee verkeerde ballon”, bij weer iemand anders kwam het totaal niet binnen. Toen zei ik “lees eens goed” en mijn schoonzus zei “je bent zwanger!” Nou en toen alle vrouwen gillen haha echt heel leuk. Niemand wist dat we ermee bezig waren en vooral mijn moeder liep er daarna nogal verdwaast bij van “wat is er zojuist gebeurd?” Allemaal knuffels en liefde en het is ons gegund, iedereen was heel erg blij en totaal verrast. We hebben het er nog lang over gehad!
@2Livelife ; het is ontzettend dubbel nu. En je merkt ook dat het met de ronde zwaarder word als het niet gelukt is. Helaas hoort dat erbij. Maar het is ook mooi om juist te ervaren dat jullie het dus heel graag willen! Als het mijn vriend was geweest had ik echt gezegd dat hij die medicatie moet gaan nemen, en dat we het op een andere manier zouden gaan proberen. Het kindje zal alsnog 100% van jullie zijn. En ik vind het toch ook wel belangrijk dat wij als aanstaande ouders gezond zijn! Ik hoop dat jullie er samen goed uit kunnen komen, wat de volgende stappen zullen zijn.
@Momma2b Wat leuk gedaan zo! Hier vandaag een off day veel pijn in mijn bekken/rug ect en keelpijn benauwd diaree blegh blegh maandag werk bellen ziektewet red nie meer met werken wn de pijn...
Ow he bah wat naar Leeft jou werk wel een beetje mee of helemaal niet? Hopelijk kun je beetje herstellen en rustig aan doen.
@Momma2b gefeliciteerd! Wat een leuke manier om te vertellen. heeft je man het gefilmt? Ja dat blijf ik ook tegen hem zeggen hoor. Dat hij moet nemen wat de artsten aangeven dat hij nodig heeft. Het zijn eigl 2 losse zaken (zo voelt het voor mij tenminste)..zijn gezondheid en het eventuele traject voor zwangerschap.
Ja ik moet ook steeds wat eten en drinken.. Maar ben t eten hier wel behoorlijk zat. Ook omdat ik dus eigenlijk alleen maaltijden kan eten en niet een boterham met kaas tussendoor. Tis dus elke keer weer bedenken wat we gaan eten en inmiddels zie ik op tegen elk eet moment haha. Maja.. we zijn trouwens lekker blijven luieren op de kamer. Toch geen strand wandeling . Heerlijk lui zijn.
@Momma2b super leuk, een moment waar jullie nog wel even van kunnen teren en nagenieten!!! En gefeliciteerd welkom bij de 30 club
Balen zeg dat je zoveel last hebt. Maar je moet goed om jezelf en de kleine denken. Verstandig dus inderdaad... Hier vanavond de Tripp Trapp opgehaald. Blij mee. Precies wat we wilden ook. De Oak Grey versie ♥️