Lol. Mijn man geniet er ook zo van.. hij mag er alleen beperkt aanzitten aangezien ze erg veel pijn doen. Overigens vind ik ze niet eens heel veel groter, maar hij wel.
Fijn dat je kon genieten. Hopelijk draait jullie kleintje weer terug. Lijkt mij ook spannend als je hem minder voelt ineens.
Hier gisteren verrast met een babyshower! Zo ontzettend leuk! Ze hadden een zaal afgehuurd en iedereen was erbij! Super veel leuke cadeaus gekregen, een Luma babybad set, little dutch speelkleed, litledutch wipstoel, luieremmer, luieretui, luiertas, aankleedkussen, zeker 20 flessen Zwitsal en heel veel luiers! Flesjes van dr brown, handoekjes, dr Martens hele kleine, heel veel schattige kleertjes. Wij zijn helemaal verwend geworden! Nu hebben wij echt alles voor ons kleine meisje Hihi!
@San0804 ; was weer spannend gisteren denk ik of niet!? Gelukkig is alles gewoon goed met de kleine man. Maar hij moet wel weer eventjes andersom gaan liggen!
@San0804 Dat is dan wel eventjes spannend, eigenwijze kindjes ook mama beetje bang maken! @Katjes123 Wat leuk! Heb je foto’s? Zo heb me ziek gemeld, word nog contact opgenomen met degene die over lang durig ziek zijn gaat. Gisteren nog eventjes fotootjes gemaakt!
@Loveischocola verstandig om je ziek te melden hoor. Je kleintje gaat voor alles!! Mooi buikje . @Katjes123 super leuk en mega verwend zo te horen!!
@Loveischocola ; Mooi buikje! Wat goed dat je je hebt ziek gemeld. Nu lekker rustig aan doen rest van de zwangerschap. Heb je al bedacht wat je gaat doen om de tijd door te komen?