Mooi buikje! @Loveischocola En dan nu echt rustig aan doen, zoveel klachten en pijn hebben is niet goed.
Toen ik nog thuis was vond ik het wel meevallen, ik had vooral zoiets van; wat moet ik hiervan denken? Zal dit normaal zijn bij deze termijn? Of toch niet? Uiteindelijk toch maar gebeld, en toen moest ik toch direct naar t ziekenhuis komen, toen ik daar eenmaal was werd ik bloednerveus. Maar gelukkig was alles goed. Nu moet de kleine eigenwijze man alleen nog even terug draaien, en dan lekker blijven liggen.
@Loveischocola mooi buikje hoor! En dames... ik dénk dat ik het heb getroffen qua timing! Die is toch positief he? Wij zullen ons amuseren in Parijs.
We hebben zaterdag iig nog seks gehad, dus dat kan al tellen zeker? En nu vanaf vanavond weer vol ervoor gaan he... Edit: oops, het was vrijdag.... dat zal wss al wat te lang geleden zijn.
gewoon nu ervoor gaan! blijven testen en seks hebben en lekker genieten in parijs. Hoeveelste gingen jullie of ben je daar al? Veel plezier in ieder geval!
Nee was even een zwak momentje ...ben steeds vaker misselijk en met eten helpt een beetje. En het klonk heel logisch dat een pizza sneller klaar was dan een pizza uit de magnetron. Is het natuurlijk helemaal niet maar op dat moment wel even