Ja leuk hè. Ja dat is wel mijn hobby. Meestal realistische dingen, maar dit is ook erg leuk om te doen. Momenteel kan ik door de werfels even niets, maar kan niet wachten tot ik weer achter de tekentafel kan zitten.
Ik heb ook altijd in mijn hoofd gehad dat ik een muurschildering wilde gaan maken, als ik zwanger zou zijn. Maar ik denk dat ik daar op terug kom. Er zal zeker iets op de muur komen, maar niet een hele schildering. Past niet bij de sfeer die we in gedachten hebben voor de baby kamer.
Heeele gave hobby! Ik hou ook echt van tekenen of die kleuren voor volwassenen boeken, daar kan ik zo van tot rust komen, heerlijk! Vroeger tekende ik veeeeeeel meer, had ik van die paardenboeken en mensenboeken, hoe teken je dieren, hoe teken je mensen enzo, super interessant en leuk. Maar heb die boeken helaas niet meer, dat is ook al zo lang geleden, ergens verloren gegaan bij verhuizingen ofzo. Kleien deed ik ook ontzettend graag toen ik ontdekte dat een vriendin van mijn moeder kleide, omg, die maakte van die elfjes en die gezichtjes waren zo fantastisch mooi!!! Dan deed zij ze bakken en waren het dus prachtige beeldjes. Echt heel leuk.
Kan ook een kleintje doen hè. Of 1 ingelijst ofzo.. wat wordt de sfeer in de babykamer? Ben nu wel benieuwd.
Nou, dan mag ik nog 9 weken hoor Haha. Ben net 20 weken. Dus volgens mij voor deze termijn een prima buikje..
Leuk! Ja zo werkt het vaak hè, dat je een beetje aangestoken moet worden. Misschien kan je er weer eens mee beginnen..je hebt nu vakantie . Wat ik vroeger ook vaak leuk vond was filmjes op youtube kijken, daar werd ik ook weer enthousiast van.
Ik heb gistermiddag nog een box opgehaald hier in de buurt. Was helemaal weg van dit design en veel vind je er niet (meer) van. Is een oud model. Van plan om hem op te schuren en te lakken, daar heb ik de komende periode nog mooi de tijd voor
Ja das waar, maar mijn woning staat nu even op 1, dat die helemaal opgeruimd is. Badkamer en keuken is gedaan, vandaag wil ik aan de slaapkamer beginnen omdat al mijn rommeltjes van amazon eindelijk gekomen zijn dus kan gaan inrichten, opruimen en weggooien. Maar misschien inderdaad in de pauzes van het werk ofzo na de vakantie of op mijn vrije dagen of na het werk weer oppakken.. dacht zelf aan kleien ook omdat ik dat echt gaaf vind. Keek je ook altijd naar Bob Ross? xD Ik vond die geweldig
Ik hoop het ook... zou wel grappig zijn... heb het even berekend, stel dat ik morgen of woensdag m'n eisprong heb, kan ik ietsje voor m'n verjaardag - én de dag waarop m'n man me ten huwelijk vroeg - testen... stel je voor...