Rennie Fijn dat je weer lekker thuis bent. En hoe is het poezenbeest, blij dat jullie weer thuis zijn
Aww wat lief! <3 ik heb op het moment even hele zware dagen.. ik slaap zo goed als niet en daardoor ook weer flink wat pijn.. ben wel naar werk gegaan want het zijn mijn laatste weekjes.. maar mijn lichaam is echt enorm aan het protesteren.. ik hoop vanavond wel te slapen en dan probeer ik morgen weer even alles terug te lezen en op te reageren. Fijne vakantie alvast! Blijven ze ook slapen? Want dan misschien wat oordopjes geven
Donderdag bloedprikken. Vandaag kon ook maar met 5 Kids is dat geen goed idee. Zit beetje doorheen, wil duidelijkheid maakt me gek dit. Hoe snel zal een uitslag er zijn? Om beetje afleiding buiten werk om te hebben ben ik met mijn pa en dochter vandaag en gisteren auto's wezen kijken. Kom vaak een zit plek te kort met mijn werk. Dus toe aan een andere. Verder mag dochter aankomende zaterdag mee werken aan de reclame voor stichting opkikker voor op tv. En als beloning mogen we erna lekker hele dag zwemmen en word al het eten en drinken vergoed. Dus hebben wel leuke dingen in het vooruitzicht.
Ligt er aan meestal een paar dagen. Snap ik tis ook heel erg onzeker nu Heb je dit vaker gehad? Zeker leuke dingen in het verschiet, tis iig even een andere mindset voor paar dagen en dat is ook wel eens erg lekker dan. Doe rustig aan en we horen natuurlijk graag de uitslag
Ohja.. zie wel dat ik eerst de huisarts moet vragen of ik dat mag nemen. En ja kat was heel blij.. was gelijk aan t zeuren om eten lol. Niks veranderd dus hahaha
Oohh super haha... Ohja wel verstandig dan...heb geen last van maagzuur gelukkig dus weet het niet...misschien komt er straks een paar goeie opties...
Vandaag de spullen gekregen om mijn bloedsuikers te gaan meten thuis. Na het avondeten eerste keer geprikt en waarde ongeveer een uur na het eten was 4.9 dus helemaal prima! Ik hoop dat het elke dag bij elke meting zo gaat! Ook kreeg ik hier bij de gynaecoloog een groei echo die gewoon GOED was. Dus daarna konden we gerustgesteld naar het andere ziekenhuis voor de GUO/groei echo en ook die was GOED! Hier is het kindje weer veel uitgebreider nagekeken en alles gewoon GOED. Buikje ook!! Dus wij zijn helemaal blij!! We hoeven ook niet meer voor extra GUO’S nu. Zo fijn!!
Oh dat is heel netjes ja... Super erg fijn Scheelt toch een stukkie dat het beide keren helemaal goed is.
Ik vind het echt zo verdrietig voor je . Ik vind het ook allemaal heel raar hoe ze je zo aan t lijntje houden enzo qua medicatie. Zonder iets van verbetering ook. T verslechterd eerder. Ben benieuwd iig wat er uit de echo komt. Zou je niet een second opinion elders kunnen vragen betreft alles? Of eventueel in Nederland zelfs? Ik Snap Je verdrietig en frustraties maar al te goed!! Doe rustig aan meis!!