@Orchid24 Whoehoeeeeeeeeee hopelijk lukt het je man om opgewonden te blijven dat is met spanning toch altijd een dingetje, er gaat bij hun vaak toch ook wel om in hun koppies. En anders heb je vast wel wat manieren om hem te helpen! Ik hoop zoooo dat t lukt! Zet de glijmiddel maar klaar
Jeetje wat naar het loslaten is toch wat moeilijker dan je denkt he. Eeg lastig dat je er lichamelijk zoveel last van heb. Doe rustig aan hoor
@Orchid24 wat een gaaf idee dat dat deze maand gaat gebeuren!! Ik kan me niet voorstellen dat hij niet opgewonden kan blijven bij t idee dat hij in jou mag. In ieder geval mijn man zou al stuiteren bij t idee haha. Maar goed het is natuurlijk ook wel spannend enzo.. Dus ik snap t wel hoor. Maar dat zou zomaar kunnen betekenen dat je mss wel zwanger wordt op de natuurlijke manier !!! Zou een hoop rompslomp schelen.
En het is zover, jeeeejjjj daar heb je toch op gewacht. Zo het nu ff niet doen omdat je veel pijn heb maar het kan lichamelijk wel. Geweldig!
Ja echt bizar joh, zit al hele tijd stom te grijnzen ja geen idee, ik merk tot nu toe wel echt dat als ik op hem gericht ben geen probleem. Dan geniet hij lekker en is hij echt opgewonden. bang om mij pijn te doen.. ook al blijf ik zeggen dat het geen pijn meer doet maarja dat moet hij gaan ervaren, maar dan moet hij het wel gaan proberen maar misschien inderdaad als ik nu zeg dat fysio echt zegt dat het nu mogelijk is en dat het binnen een maand moet kunnen lukken dat hij dan wel zoiets heeft van okee we gaan ervoor! hij kijkt er wel naar uit hoor daar niet van, maar merk wel dat angst nog beetje overheerst maar wie weet wat bikini en andere omgeving doet ik kijk er wel altijd uit om te zwemmen, ohh wat houd ik toch van sixpacks Ja misschien zou het al lukken! Ik ga wel even uit dat we deze ronde misschien nog insemineren, om er niet te veel druk op te gaan leggen.. maar ik denk dat de ronde daarna dan toch echt wel zonder rompslomp moet lukken
Komt Ook perfect uit dat je nu vakantie heb . Zelf heb ik altijd meer zin in vakanties. Meer rust. En hem in een zwembroek is ook aantrekkelijk natuurlijk !!! Neem samen vooral jullie tijd en maak er een gezellig avontuur van. Des te sneller zal t ook echt lukken denk ik. Als T maar leuk blijft. Hou ons op de hoogte haha, hoef geen live verslag uiteraard maar als t een keer gelukt is haha. Wel verstandig misschien om idd bij de volgende inseminatie ronde t nog even daarbij te laten. Vrijen in eerste instantie alleen voor de leuk. Daarna ook voor baby.. mits je dan niet al zwanger bent natuurlijk .
ja precies is toch wat meer ontspannen en ik kan ook alles wat makkelijker loslaten als ik ook daadwerkelijk ergens anders ben.. Ja precies er moet echt geen druk op komen, we moeten het gewoon gaan proberen en als het niet lukt lukt het niet dan proberen we het later of volgende dag weer Haha zal ik doen! Ja precies, denk dat we het nog even gescheiden houden tenzij het natuurlijk zo goed gaat en mijn man echt aangeeft dat hij daardoor de spuit en alles weg wil laten dan top natuurlijk en anders halen we de spuitjes nog maar een keer tevoorschijn! Ja precies we gaan het zien! Sowieso leuk en spannend vooruitzicht
Hahaha wees gerust mocht ik ooit gaan filmen zal het niet de eerste keren zijn denk ik maar lijkt me sowieso verschrikkelijk om jezelf te zien eigenlijk tijdens seks met filmen.. dus denk niet dat onze film er ooit gaat komen kijk dan toch liever naar anderen
Poeh nee wil ook zeker niet mezelf ooit op film zien dan. Vind dat ook niet erg smaakvol eruit zien denk ik haha. Beter naar acteurs kijken dan..