Ja, de hoop blijft elke maand natuurlijk maarja het is nou eenmaal zo, deden eerst kijken naar cervixslijm en temp, maar gaan toch een paar rondes met ovulatie testen erbij doen en als het dan over 4/6 maanden nog niet raak is gaan we weer terug naar het ziekenhuis.. wordt nou wel eens tijd dat er een kindje komt
Ik kwam gisteren een kennis tegen, die zei ook echt: zo, ben je zwanger ofzo... Echt zo'n heerlijke meid, die altijd zegt wat ze denkt Daarna zei ze: ja, dat kon eigenlijk niet anders. Jij bent altijd zo sportief, dus een buikje bij jou, nee dat zou normaal niet kunnen... Hahaha
Hopelijk is ziekenhuis niet nodig, maar het is zeker tijd voor een kindje.. Blijf voor jullie duimen!
Ja we moeten t nog vertellen haha . Maar ik heb altijd al een klein buikje dus vond t zelf nauwelijks opvallen. Denk dat T meer opvalt als ik ineens soepjurken ga dragen
Wilde het soms wel heel graag vertellen maar we willen eerst de ouders individueel het vertellen en niet op een verjaardag van iemand anders. En de lego moet nog binnenkomen.
Dames heb nog wat over ovutesten en 3 zwangerschapstesten. In de opengebroken pak ovutesten zitten er nog 9 in. Dichte pak heb geen idee omdat deze nog dichtzit.
@MissElla87 Haha! Ja nu echt een mega buik, maar met 25 weken had ik een mini bolletje. Ben in 1 keer ontploft! @San0804 ik heb morgen mijn shoot! Ben benieuwd