Klopt maar wij weten uit ervaring dat t bij hem vaak dan erger wordt. Dit geldt overigens ook alleen voor vrouwen dacht ik. Maar goed alleen was t ook gezellig, al voelde t wel iets anders dan voordat ik zwanger was , maar niet minder prettig hehe.
Dag dames, jullie hebben weer zoveel gepraat, kan het niet bijhouden... hoe gaat het met jullie? Wij zijn van 12u pas uit ons bed, gisteren een huwelijksfeest gedaan. Was wel superleuk, veel gelachen en gedanst, prachtige locatie!
@MissElla87 je doorbloeding wordt beter nu je zwanger bent..ook daar beneden schijn je ook meer zin van te krijgen. @duitshollandsmeisje lichte streepjes worden idd minder zichtbaar op de foto. Ik hoop het zo voor je!
Wij hebben vandaag heerlijk gewandeld op de veluwe. Een stukje van het pad af tussen de heuveltjes gepicknickt in het zonnetje. Ennn een gezellig moment gehad. zou best leuk zijn..een heidekindje.
Ik las t al ja . Ik dacht alleen dat dat pas zou beginnen vanaf 20w ofzo. Maar ben alweer iets misselijker sinds vanmiddag dus de zin is ook weer wat weggeebt.
Ik hoop het wel maar ik denk het niet hoor . Maar omdat ik een beetje twijfel nu nog even wachten. Voel me ook beter even zonder metformin. Wij lagen net heerlijk paar uur aan het meer nog een beetje vakantie gevoel. Vanaf komende week wil ik het fitnessen weer oppakken want moet echt even 10% lichaamsgewicht gaan verliezen ivm pcos. Heb voor mezelf een kilo per maand gedaan als doel.. als het sneller gaat prima natuurlijk maar dit is haalbaar. 15.09: 71,5 15.10: 70,5 15.11: 69,5 15.12: 68,5 15.01: 67,5 15.02: 66,5 15.03: 65,5 15.04: 64,5 15.05: 63,5 Hoop dat het lukt, ben benieuwd of dat echt verschil laat zien..
Haha lol!! Zo leuk en spannend buiten iets doen . Al hebben wij T nooit uitgebreid gedurft. Beetje handwerk alleen lol. Klinkt dus als een heerlijke dag . Wij hebben toevallig bij een bos aan de Veluwe gewandeld. Was ook lekker al was ik erg misselijk en hield ik het niet lang vol. Toch even frisse neus. Ben blij om te horen dat je zo heerlijk vrolijk en opgewerkt klinkt en hoopvol. Ik hoop hard met jullie mee .
Hihi nee daar kan je nu al van genieten..handig ook dat de buik dan nog niet in de weg zit. Komt wel weer een moment.
Oh ja zeker, denk echt wel dat je je beter gaat voelen. En als het beter is voor je Misschien gaat de pcos wel bijna weg dan