Zwanger worden voorjaar 2019 deel 5!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Orchid24, 12 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. San0804

    San0804 Fanatiek lid

    17 nov 2018
    1.776
    2.173
    113
    Vrouw
    Ja, i love aanbiedingen haha! Babykamer kan inderdaad prima tweedehands. Ik kon alleen op marktplaats in de buurt toen niets vinden naar onze smaak. Wij hebben toen ledikant en kledingkast bij een outlet gekocht, scheelde ook heel veel in prijs. En anders was ik naar de Ikea gegaan, daar had ik ook al van alles uitgezocht en ook niet zo duur.

    Kinderwagen wilde ik graag nieuw, maar is niet perse noodzakelijk ofso.
     
    Orchid24 en MissElla87 vinden dit leuk.
  2. Zonnetje19

    Zonnetje19 VIP lid

    26 jan 2019
    10.611
    8.825
    113
    Vrouw
    Ohja zal vast...heb nog tijd
     
  3. duitshollandsmeisje

    18 sep 2018
    5.449
    7.291
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Oh wat heerlijk dat alles goed is, het is je zo gegund!!
     
    Momma2b en 2Livelife vinden dit leuk.
  4. Momma2b

    Momma2b Fanatiek lid

    29 nov 2018
    2.506
    3.485
    113
    Vrouw
    @San0804 en @duitshollandsmeisje ; bedankt! :D

    Hier komt wel iets meer het besef dat het echt is. Gelukkig! Heb wel hetzelfde als jou hoor @MissElla87 dat ik bv door werk of andere dagelijkse bezigheden er soms ook niet mee bezig ben. Aan de ene kant vind ik dat wel lastig, maar aan de andere kant is het ook een goed teken dat je er niet de hele dag 24/7 mee bezig bent. Voor mijn gevoel betekend dat dat ik er wel rust in heb en vertrouwen.:)

    Gisterochtend voor de echo gekeken naar een nieuwe auto. Die van mij zou in december niet door de APK heen komen, is mij tijdje terug gezegd. Dus krijg woensdag een nieuwe! Was aan het zoeken naar een lief klein autootje, ronde vormen (lekker vrouwelijk hihi), maar we kwamen er achter dat daar helemaal geen kinderwagen in past! Dus het is nu een grotere auto geworden. Ben er echt suuuuper blij mee! Isofix, kinderwagen past erin! Toppie! Nog eventjes wachten. Wat dat betreft is het een goede timing dat mijn auto ermee op hield. Qua geld is het nooit een goede timing.o_O

    Mijn ouders hebben ook aangeboden om een kinderwagen te kopen voor ons! Super lief! Wij zitten op dit moment naar de Mutsy i2 te kijken. Vinden we een mooie wagen. Maar we moeten uiteraard nog in het echt testen. Daarnaast hebben we een andere mooie gezien, maar dat merk is veel minder bekend, dus we willen ook die even in het echt beoordelen.
     
  5. MissElla87

    MissElla87 Fanatiek lid

    18 apr 2019
    4.368
    5.539
    113
    Vrouw
    Mijn mama vertelde mij van de week dat toen zij al die 5x zwanger was (ja heb veel broers en zussen haha) dat ze nooit twijfelde aan dat t mis kon gaan. T voelde altijd goed. En dat gevoel heb ik vanaf dat 1 ook al eigenlijk. Als ik me laat gek maken is t puur door verhalen van anderen. Ik denk dus dat ik zelf ook wel vertrouwen heb in alles.
    Leuk he spulletjes bekijken en uitzoeken ;).
    En gefeliciteerd met je nieuwe auto. Ik heb een aygo haha.. geen idee of daar op een of andere manier een kinderwagen in zou passen :roflmao: nooit over na gedacht lol.
     
    Orchid24 en Zonnetje19 vinden dit leuk.
  6. MissElla87

    MissElla87 Fanatiek lid

    18 apr 2019
    4.368
    5.539
    113
    Vrouw
    Ik lees gelukkig op verschillende forums dat er in de aygo prima een kinderwagen past (met beetje passen en meten). Dus dat is fijn ;).
    Mijn man heeft een prius dus dat past sowieso.
     
    Orchid24 vindt dit leuk.
  7. Momma2b

    Momma2b Fanatiek lid

    29 nov 2018
    2.506
    3.485
    113
    Vrouw
    Ik heb ook over een Aygo na gedacht. Vond ik ook een heel leuk autootje!
    Gelukkig past er wel een kinderwagen in.:D
    Bij mijn vriend past hij er ook in. Maar bij mij dus eerst niet. Nu toch besloten dat ik ook lekker op pad wil, als mijn vriend werken is, dus dan toch zorgen dat er een kinderwagen in past.
    Ik krijg een tweedehands Citroen C3. Paars/blauw metallic kleur. Vind hem zelf heel vet.:p Lekker anders dan de standaard kleurtjes.

    Ik denk dat ik me wel herken in jou. Dat ik me laat gek maken door verhalen van anderen. En niet direct bang ben dat het bij mij gebeurd. Maar zoals gisteren ook voor de echo was ik ineens heel erg bang voor een MA. Maar dat is puur omdat ik al die verhalen hier lees en je weet, het KAN gebeuren!
     
  8. MissElla87

    MissElla87 Fanatiek lid

    18 apr 2019
    4.368
    5.539
    113
    Vrouw
    Klinkt als een stoere auto idd!! :cool: ik hou ook wel van gekke kleurtjes, al is de mijne wit (hij was eerst van mijn man).

    Ja t gekke is.. door verhalen leggen we de focus zo op t negatieve terwijl de kansen inmiddels alleen maar kleiner worden dat t mis gaat (en de kans is altijd al klein). T gaat meestal goed. Tis dus vooral waar je op focust. Niks in het leven is zeker.
     
    Orchid24 en Zonnetje19 vinden dit leuk.
  9. Loveischocola

    Loveischocola VIP lid

    11 jan 2019
    11.947
    12.420
    113
    Vrouw
    @San0804 Is de lijst van consumentenbond heel anders dan die van prenatal in de app?

    Nog een tip, je moet 2 thermometers hebben de action verkoopt goedkope thermometers. Heb je 2 voor de prijs van een halve bij de kruidvat ect!
     
    Orchid24, Momma2b, Zonnetje19 en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. San0804

    San0804 Fanatiek lid

    17 nov 2018
    1.776
    2.173
    113
    Vrouw
    Ooh nou ik hoef maar 1 thermometer zei de kraamzorg omdat ik voor mezelf een oorthermometer heb :) Voor de baby heb ik een digitale thermometer van Alecto, bij Blokker gehaald, zal vast ook goed zijn.
     
    Orchid24 vindt dit leuk.
  11. San0804

    San0804 Fanatiek lid

    17 nov 2018
    1.776
    2.173
    113
    Vrouw
    Leuke auto @Momma2b ! Heb ik ook naar gekeken poosje terug, maar wilde toch weer graag een Kia dus heb nu de RIO en daar past alles prima in.

    De mutsy i2 vond ik een mooie wagen qua model en reed fijn! Enige nadeel was dat ze -ja ik weet het tis kleinzerig- een bruine duwstang hadden, en ik dat absoluut niet wilde :oops:. Maar dat is een erg persoonlijke smaak, de meeste mensen vinden het juist mooi haha.
     
    Orchid24 vindt dit leuk.
  12. Momma2b

    Momma2b Fanatiek lid

    29 nov 2018
    2.506
    3.485
    113
    Vrouw
    Hahaha je betaald er veel geld voor, dus mag je kritisch zijn. Wij vinden een bruine duwstang juist wel erg mooi!
     
    Orchid24 vindt dit leuk.
  13. Momma2b

    Momma2b Fanatiek lid

    29 nov 2018
    2.506
    3.485
    113
    Vrouw
    Goeie tip. Even noteren. :).
     
  14. San0804

    San0804 Fanatiek lid

    17 nov 2018
    1.776
    2.173
    113
    Vrouw
    @Loveischocola of die lijst anders is dan die van prenatal weet ik niet, ik gebruik alleen die van de kraamzorg en de Consumentenbond
     
  15. San0804

    San0804 Fanatiek lid

    17 nov 2018
    1.776
    2.173
    113
    Vrouw
    Haha ja de meeste mensen vinden dat mooi vertelde die verkoper, ligt ook echt aan mij :roflmao:
     
    Momma2b vindt dit leuk.
  16. Dame09

    Dame09 Fanatiek lid

    6 mrt 2019
    3.571
    5.519
    113
    Vrouw
    Ik ga met jou mee hoor, ik vind dat bruin ook niet mooi ;)
     
    San0804 vindt dit leuk.
  17. San0804

    San0804 Fanatiek lid

    17 nov 2018
    1.776
    2.173
    113
    Vrouw
    Haha yes! Ben ik niet alleen meer, in mijn omgeving begrijpt niemand het haha :roflmao:
     
  18. Visje79

    Visje79 VIP lid

    9 jan 2019
    5.029
    5.934
    113
    Vrouw
    Is dat nieuwe richtlijn? Ik werd gewoon getemperatuurd met zelfde thermometer als mijn zoontje
     
  19. San0804

    San0804 Fanatiek lid

    17 nov 2018
    1.776
    2.173
    113
    Vrouw
    Geen idee of dat een nieuwe richtlijn is. Maar dit vertelde ze mij bij de intake.
     
  20. duitshollandsmeisje

    18 sep 2018
    5.449
    7.291
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Nou, tot nu toe valt het werk me erg mee.... gelukkig. Fingers crossed.
    Vanavond en morgenavond zijn waarschijnlijk de drukste avonden dus kijken hoe het dan is. Hier is het PRACHTIG weer dus het zal ook wel gewoon een paar keer vol zitten DENK ik. Vanmorgen was het erg rustig gelukkig, maar denk dat dat vanavond dubbel komt.. Zo blij dat die biergarten weg is joh jeetje, Duurt gelukkig nog meer dan een half jaar voor die er weer staat!! Tegen die tijd ben ik wel genoeg ingewerkt (en hopelijk zwanger, zodat ik de zomer niet meer hoef te werken:|:roflmao:)

    Heb ook gisterenavond een lijstje afgegeven met mijn vrije dagen in oktober :) en dat was allemaal prima! dus heb nu gewoon per week een dag vrijgevraagd en ze vroegen niet voor wat ofzo :) en 1 weekend vrij gevraagd, perfect. Denk dat ik het gewoon zo ga doen dan, maandelijks even briefje overhandigen (met of zonder plannen) met vrije dagen. Dan kunnen hun tijdig vervanging zoeken en ik kan vooruit plannen.
     
    Zonnetje19, MissElla87 en Orchid24 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina