Heb vorige ronde niks gekocht voor mijn man zijn verrassingspakket.. haha nee maakt niet uit hoor maar vind wel leuk om te doen.. maar oh oh oh even een avondje niet met werk bezig en ben meteen weer voor mijn man aan het kijken achja ik houd nou eenmaal van cadeaus geven heb ook cadeaus gekocht voor de bso.. mijn man zat me echt aan te kijken van waarom? jij krijgt cadeau van hun voor je harde werk, waarom geef je hun een cadeau.. denk ik ja weet ik veel (achteraf heb ik wel weer veel te veel gedaan dat ik denk jeetje ben echt gek )
Ja haha de allereerste ronde had ie door volgensmij dat ik iets gekocht had, maar de andere rondes niet haha En waarschijnlijk is ie dat van toen ook alweer vergeten
Haha jullie zijn grappig . Naja we zien haar 28 oktober we zullen zien. We geven der nog een kans. Maar ben zo blij dat we nu ook bij de gynaecoloog lopen. Die is zo lief en we hebben steeds haar. Dus geeft veel rust en vertrouwen.
Knap dat jullie haar nog een kans geven! Had ik niet gekund denk ik, hopelijk heeft ze gewoon wat slechte dagen en is ze straks gewoon weer prettig!
Jeetje dat je dat doet vind het knap hoor maar wees wel duidelijk tegen dat dier met horens en gras etend wezen
Heel eerlijk ben Ik best wel beetje te lief in dit soort dingen (helaas). Ik kan gewoon niet gelijk zeggen.. jou wil ik niet meer. Dus Ja.
Ja klopt, alleen laat ze jou wel twee dagen stressen en mega verdrietig zijn. En dan weet ze blijkbaar niet eens meer wie jullie zijn Of is ze zwanger
Mijn cursus zit erop. Gisteren de opdracht ingezonden, vandaag besproken en gepresenteerd. Beide partijen waren erg tevreden, dus top nu vakantie... heerlijk tot en met 13 oktober geen verplichtingen ♥️
@MissElla87 fijn fijn fijn! Ik vind het bewonderenswaardig dat jullie de vk nog een tweede kans geven @Orchid24 Nee, nee! Ik bedoelde dat ze mag komen omdat ik dan 37 weken zwanger ben en binnen de "termijn" val Gek van je afscheid lijkt me, zo definitief! @duitshollandsmeisje Wat irritant, die klachten. Daar kan je ook niets uit opmaken!
Ik heb 2 groepen. Voor de groep 8+ heb ik een leuke theepot gekocht, altijd als we uit school komen drinken we gezamenlijk thee haha En voor de groep van 4 t/m 7 heb ik vooral wat nu veel ontbreekt maar wat ze wel leuk vinden en dat is veeel playmais, allerlei kleuren klei en kleigereedschap enzo