Even niet meer eten.... https://www.ad.nl/binnenland/jumbo-roept-groot-deel-van-vleeswaren-terug-om-mogelijke-bacterie~a75fbc01/ Ik at t wel maar gelukkig is de kans op besmetting heel klein vooral nog in t eerste trimester. Maja je gaat je toch druk maken . Ik haat jumbo nu.
Wilde het net melden hier. Kreeg net pas de waarschuwing van zwangerhap binnen. Snap dat je schrikt dan ja, maar komt vast goed. Gauw weggooien die zooi!
Gelukkig ben ik niet de enige. Gaat dan ineens denken van uhhh is dit wel goed. Ook al weet je dat het per persoon en per zwangerschap anders is.
Heb het vlees ook gegeten, vanmiddag na huisarts sinds gisteren verschijnselen hopelijk buikgriepje...
Jah dan mag je alleen geen brie... Vind het erg naar dat er zw zijn die vlees hebben gegeten met listeriebacterie Hopelijk loopt het met een sisser af
Dames die de nipt test hebben gedaan. hoelang daarna kregen jullie de uitslag? lukt het voor 24 oktober?
Zolang jij je nog goed voelt is er niks aan se hand. Wordt je ziek zou ik direct aan de bel trekken! Geldt voor zwangeren dus niet persé het eerste trimester