Oké ik word wel een beetje zenuwachtig weer.. meer omdat volgens mij toch wel echt morgen mijn nod is haha. Als ik nl terug kijk op de app ben ik elke maand 2 weken en een dag later ongesteld geworden. Dus 2 weken geleden had ik mijn ei, dan is dus morgen mijn menstruatie dag. Ik heb gewoon nooit goed opgelet. Ik zit mezelf dus lekker gek te maken . Nou heb ik al hele gekke dingen meegemaakt de dagen ervoor dus als ik morgen gewoon ongesteld wordt verbaasd me dat helemaal niks. meer. Misschien ben ik wel ziek. Kreeg me eten net ook niet weg . Ik hou alles opties iig open en test vrijdag avond of zaterdag wel dan. Sorry voor mijn warrigheid haha.
Ja klinkt goed iig haha heerlijk ge die warrigheid...ja test wanneer jij wilt, al zou deze wel al positief zijn wanneer je test
Hoeft geen sorry te zeggen hoor, het is gewoon allemaal zo verwarrend! Ben heel erg benieuwd, houd voor de zekerheid alle opties open ook al klinkt het allemaal best veelbelovend! Ik hoop op een hele mooie positieve test aankomende dagen!
Voelt wel echt stuk fijner om vaker te insemineren! Als morgen smiley komt bijvoorbeeld dan heb ik niet van oh shit moet tijd zien te maken en mijn man werkt en wanneer en hoe gaan we dit doen nou doen we het gewoon vaak genoeg dus als smiley komt dan als we tijd hebben doen we keertje extra en zo niet zaterdag doen we weer
Ik heb ook nog wel wat roze CB's liggen voor je @Orchid24, als je interesse hebt? Kan ze zo in een envelopje doen en opsturen hoor...
Ja Is Ook rustgevend. Vinden wij ook veel fijner dan alleen rond ei. Dit maakt je kansen stuk groter.
heb nu weer even genoeg dankzij @MissElla87 hoop er niet nog meer nodig te hebben maar ik ga onthouden, dan als ze weer bijna op zijn dan stuur ik berichtje of je ze nog hebt haha! dankjewel lief van jullie!
ja voelt stuk beter! Heb nu ook wel redelijk regelmatige cyclus denk ik, dus kan voortaan ook beter inschatten wanneer te beginnen! Maar hopelijk met al deze kennis en kunde is het gewoon raak deze ronde
Wij hebben ook een week lang om de dag gedaan en gelijk ingebracht. Binnenkort weet je of dat succesvol was haha. Ik word beetje bang vooral voor morgen. Stom. Want het maakt me serieus allemaal niet zoveel uit. Maar als je dan het idee heb dat het wel eens zo kan zijn wordt t wel heel eng. Sorry ik klaag haha. Misschien zijn het gewoon pms klachten.
vind het niet klagen hoor! Ik had dat vorige ronde ook wel, was zo'n vage ronde.. het is gewoon spannend! Ene keer meer dan de andere keer.. Gelukkig is het al snel morgen!
Ik weet precies hoe je je voelt, ik ben nú al zenuwachtig en 'mag' pas maandag testen. Ik wil het ook liever gewoon allemaal een beetje over me heen laten komen (want ze zeggen ook: hoe meer je ermee bezig bent, hoe minder kans dat het lukt om zwanger te worden, 'laat het los en het gaat sneller'), maar dat lukt niet goed...
Hoi Lotte, ik word wel nieuwsgierig van jouw onderschrift. Je zo Hollandse naam (of is dat je gebruikersnaam en is je eigen naam anders) en dan je verwijzing naar allah. Ben je moslima? Of ben je dat geworden? Of is je man moslim? Als je het niet wil zeggen ook prima hoor, misschien heb je het zelfs al eens gezegd en heb ik het gemist
Naja ik was eerder overtuigd dat het niks was.. dus ik was rustig. En ook omdat het me vanqege vakantie enzo weinig uitmaakte. Maja nu voel ik vanalles en gebeuren er gekke dingen en dan wordt het toch ineens spannend. En dat zorgt voor zenuwen. En als ik nu ongesteld wordt zal het toch vervelender zijn dan als ik niks geks voelde. Dus tis wel best lastig. Maar goed.. die zekerheid komt snel genoeg voor ons . En denk maar (doe ik ook) we staan er niet alleen voor.
Haai Heb jullie weer gevonden! Fijn dat het bij jullie goed gaat @Zonnetje19 En @Momma2b! Spannende tijd voor jullie. En @MissElla87, ik ben benieuwd! Ik heb me hier volledig ziek gemeld. Het gaat gewoon niet meer, mijn bekken, de vermoeidheid, mijn zoontje is momenteel nachtbraker. Bah! Ik mag thuis blijven en moet dan in gesprek met de bedrijfsarts, hopelijk kan zij er achter staan dat ik thuis blijf. Heb nog wat afspraken voor het lijstje: 13-09 afspraak vk en bevalling bespreken 30-09 afspraak vk en groeiecho 14-10 afspraak vk 21-10 afspraak vk 29-10 afspraak vk Ik hoop die laatste 2 niet te halen hoor hahaha