ja we zullen zien, ik blijf maar even en kom vooral voor haar en Belfast zelf. In de busreis kan ik het land zien en ga vast nog wel een keer met mijn man het land verkennen
eruit trekken heeft bij mij geen zin meer, had mijn 1ste grijze haar toen ik 21 was..dus bedenk maar hoe het nu is. Zit alleen wel met de schadelijke stoffen nu . En wil toch echt niet grijs moeder worden hoor.
Goede morgen! @Loveischocola ; prachtig zeg het kamertje! Wij hebben ook over die manier van schilderen nagedacht, is toch wat anders geworden. @San0804 ; wat past alles toch weer mooi bij elkaar qua kleurtjes. Wij zetten het ledikantje bij ons in de slaapkamer neer. @Hartediefje1988 ; als jij je piek hebt, springt je eitje 24 tot 48 uur erna. En juist dan is de kans op bevruchting het grootst! Dus het is zeker niet raar om na je piek nog seks te hebben!
Hier vandaag eerste dag verlof... wat is dat wennen zeg! Eens even niet meer full time werken, tot februari ook nog wel! Heeeerlijk! Nu de laatste spulletjes voor de baby wassen & vluchtkoffer in gaan pakken!