wat vervelend zeg goed dat je je ziekgemeld hebt! Jezelf gaat voor nu! Ik zal de afspraken morgen in het lijstje zetten! Haha ja het begint op te schieten!
Jeetje heftig allemaal En vervelend ook, hopelijk voel je je snel beter met wat meer rust. Rustig aan en pak ook echt je rust hoor
Leuk dat je het vraagt Lotte is alleen maar een gebruikersnaam Maar ben wel een Nederlandse ouders zijn ook allebei Nederlands en in 2016 ben ik bekeerd tot de Islam Mijn man is wel van huis uit moslim maar ik dus eigenlijk niet
Ik heb besloten als ik morgen nog niet bloed om morgen middag uit het werk te gaan testen.. dan kan ik mijn man verrassen . To be continued........
Oh my god.. de hele nacht niet geslapen. Alleen maar zenuwachtig. Vanochtend hield ik het niet meer.. en ja toen kwamen de tranen!! Ik ben gewoon fucking zwanger
Dankjewel dames.. <3 inmiddels ben ik iets rustiger en is het echt tot ons doorgedrongen, maar daardoor voel ik nu ook hoe moe ik ben. Even zien of ik naar het werk ga zo want ik sta te trillen op me benen hehe.
Pas inmiddels geen enkele BH meer Gelukkig had ik al nieuwe gehaald en kunnen ze daar mooi in groeien @MissElla87 kijk even op verschillende uitreken modules op google...als deze hetzelfde zeggen klopt het vreemd genoeg
Haha.. Heb me wel ziek gemeld voor vandaag. Sta echt te trillen op me benen. Een nacht niet slapen en alleen maar mega zenuwachtig zijn is niet goed voor me.
Op internet staat overal 4 weken dus die app is echt stom haha.. klopt niks van. Vind ik ook stuk logischer die 4 weken.
@Orchid24 23 april ben ik uitgerekend btw (voor zover ik nu zelf denk en de website voor mij berekend haha. )