Zou zo'n capsule nu nog kunnen helpen op zo'n korte termijn denk je? Anders overweeg ik idd om dat te doen... hoewel dat inwendig aanbrengen van de zalf al een hele opdracht voor me was...
Ja joh !!! En iedereen geniet zo met ons mee!! En nu ze t op t werk ook weten is t helemaal fijn. Lekker ongegeneerd eten enzo haha
Ik heb ook vaginisme en mij lukt t (penetratie niet). Dus dan kan jij t ook!!! Tis een glad ding. Bij mij werkte het binnen 2 dagen ofzo. Maar t kan sowieso geen kwaad en t geneest er snel van.
Eventueel dan ha bellen.. Ik weet niet in hoeverre t kwaad zou kunnen. Heb een jaar lang schimmelinfectie gehad of nou ja dat dachten ze. En toen kreeg ik vanalles!!! Totdat ik zo kapot was beneden . En die stomme ha maar denken dat er nog steeds schimmel zat. Tja toen is mijn vaginisme ontstaan. Inwendige onderzoeken en enorm veel pijn. Gelukkig is het in zekere zin soort van goed gekomen........ Maar Dit Is een horrorverhaal haha. Daarna als ik t had was ik er in 2 dagen vanaf.
Oh nee, jij hebt gewoon dáárdoor vaginisme... dat is echt erg hoor. Van mij was het ook door de operaties en inwendige onderzoeken enzo (denk soort van trauma dat je daaraan overhoudt), maar bij mij hielpen die tenminste. Nou ja ik kijk 't ff aan... zal geen medicatie meer bijnemen nu, ga gewoon geregeld zalf smeren vandaag... Edit: ik voel overigens echt een enorme 'druk' aan de linkerkant van m'n eileiders, pijn zelfs. Zou je je ovulatie echt zo goed kunnen voelen? En mss omdat het er twee zijn?
Eerst even overleggen niet zomaar doen hoor. Ja ik voelde het altijd wel ja...beetje pijn idd erg vreemd gevoel
Jazeker. Ik had soms een hele dag pijn. Steken. Soms erg en dan trok t even weg en dan weer erg. Goed teken alleen maar naar mijn idee.
Tja in hoeverre t goed kan gaan. Ik had nog een jaar lang continu pijn, soms kon ik zelfs niet lopen of fietsen daardoor. Veel zalf gesmeerd om t allemaal weer beetje te laten genezen. Nu is t wel allemaal weer gezond denk ik de huid. Alleen mijn vaginisme is er nog altijd.
Oh wauw lang door gewerkt dan! Een bekende van mij werkte ook tot 36 weken en 5 dagen later was de baby er xD
Hoop het! Van mij mag ze dan ook al komen. Ze ligt toch 2/3 weken voor op groei! Hopen dat ze er zelf ook klaar voor is hihi.. we gaan het zien!
Ik ben ook heeeeeeeeel benieuwd!!!! Heb stiekem zo'n gevoel dat het wel eens raak kan zijn bij haar. Spannend!!! Je weet maar nooit, elke ronde is een kans he!