Zwanger worden voorjaar 2019 deel 5!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Orchid24, 12 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    oh nee zo snel ben ik niet gek gemaakt :D deze ronde voelt heel goed wat de uitkomst ook is, dat ik het weet voor onze vakantie vind ik erg fijn :D

MissElla87 en Momma2b vinden dit leuk.
  2. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    @MissElla87 wanneer ga je bellen? Al vk op het oog? :D

MissElla87 vindt dit leuk.
  3. MissElla87

MissElla87 Fanatiek lid

18 apr 2019
    4.368
    5.539
    113
    Vrouw
    Snap Ik!! Hopelijk geeft dat extra rust ;)

Orchid24 vindt dit leuk.
  4. MissElla87

MissElla87 Fanatiek lid

18 apr 2019
    4.368
    5.539
    113
    Vrouw
    Haha.. nou ja ik zei t net tegen mijn man, dat moet ook gebeuren nu. Maar ik kan het nog steeds nauwelijks bevatten en hij ook niet. Al merk ik aan hem dat hij het nu al van de daken wil schreeuwen. Hij wil heel graag een baby smurf bij zijn papa's graf zetten. Dus die gaan we bestellen. Hij wilde t nu al maar ik wacht toch echt liever tot de 12 weken. Of misschien iets eerder. Maar niet nu al. Maar vind wel super leuk hoe leuk hij het vind.
    Maar ik ga me een dezer dagen maar verdiepen in zo'n vk vrouwtje haha. Beland ineens in een hele nieuwe vreemde wereld haha.

duitshollandsmeisje en Momma2b vinden dit leuk.
  5. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    ahh super lief idee! Leuk ja! Haha gek he maar ja lekker in gaan verdiepen!

MissElla87 vindt dit leuk.
  6. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    echt bizar.. zit nou bijna halfjaar in de ziektewet.. voor de zomervakantie aangekaart bij mijn leidinggevende dat ik zit te denken aan ontslag.. toen heeft ze me overgehaald dat zij nog ging overleggen met personeelscoach naar de laatste mogelijkheden.. nou ondertussen af en toe contact gehad en ze weet dat ik het helemaal niks vind allemaal.. ik kom wekelijks naar werk want ik moet van mezelf, van niemand anders.. maar het voelt niet goed als ik thuis blijf.. en ergens is het ook wel leuk om te praten met de kindjes nog enzo en je bent weer even uit huis.. ik merk dat ik weer steeds meer bezig ben met werk buiten werk om.. mijn man gisteren ook aangekaart bij de psycholoog dat ie vind dat ik er te veel mee bezig ben.. maarja ook psycholoog zegt dat ontslag wss uiteindelijk enige keuze is.. want dat zit zo in mij dat plichtsgevoel en verantwoordelijkheidsgevoel.. en ik heb naast werk zoveel wat ook speelt.. ik kan dat er nu niet bij hebben.. maargoed maandag weer gesprek gehad met leidinggevende.. moest gaan nadenken.. en dan haar mailen..

stuur ik een mail met weer dat ik denk over ontslag.. en weer stuurt ze een mail van dat ze het heel vervelend vind voor mij en dat ze met personeelscoach dus gaat hebben over hoe ik rust kan krijgen.. en ik denk echt waarom doe je zoveel moeite? :roflmao::roflmao: ik kom wekelijks thee drinken.. iemand anders heeft al mijn plek ingenomen.. ik word betaald voor niks doen.. en ik kaart zelf al 2x ontslag aan en dan nog wil ze kijken voor me.. weet niet zo goed waarom.. ze weet dat ik niet meer terug kom op de groep.. dat mag niet van de bedrijfsarts.. en ergens vind ik het zooo lief en ergens denk ik je maakt het mij moeilijker hahaha:|

duitshollandsmeisje en MissElla87 vinden dit leuk.
  7. Zonnetje19

Zonnetje19 VIP lid

26 jan 2019
    10.611
    8.825
    113
    Vrouw
    Ze leeft met je mee en wilt echt helpen. Hopelijk komt ze met een super goed idee

Orchid24 vindt dit leuk.
  8. Jolien1991

Jolien1991 Fanatiek lid

20 jul 2019
    1.860
    1.963
    113
    Vrouw
    @Orchid24 misschien denkt zij dat je eigenlijk echt niet wilt stoppen...? Wat een bizarre situatie inderdaad...

Orchid24 vindt dit leuk.
  9. Orchid24

Orchid24 VIP lid

19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    ja geen idee, ik mag niet terug op de groep.. dus ook al zou ik bij mijn werk blijven dan moet ik gaan omscholen naar een andere functie.. en ook dat is duidelijk dat dat nog een hele tijd niet gaat lukken.. dus weet het eigenlijk niet zo goed waarom :roflmao: waardeer haar echt hoor, heb nog nooit een leidinggevende gehoord of meegemaakt die zo begripvol is.. maar als werknemer als al 2x aankaart dat ze denkt aan ontslag.. is het toch opgeven moment wel klaar lijkt me :roflmao:

10. San0804

San0804 Fanatiek lid

17 nov 2018
    1.776
    2.173
    113
    Vrouw
    GEFELICITEERD!! Ook geen twijfel over mogelijk, wat een mooie test!!

Momma2b, Dame09, Zonnetje19 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  11. MissElla87

MissElla87 Fanatiek lid

18 apr 2019
    4.368
    5.539
    113
    Vrouw
    Thanks en nee.. ik doe niet aan tuurstreepjes. Gewoon alles of niks :D.

Orchid24 en duitshollandsmeisje vinden dit leuk.
  12. MissElla87

MissElla87 Fanatiek lid

18 apr 2019
    4.368
    5.539
    113
    Vrouw
    Misschien moet Je dan Maar eens heel duidelijk deze vraag aan haar stellen?? Wat de reden is Dat ze je nog wil behouden? Alleen dan weet je het;)

Orchid24 vindt dit leuk.
  13. San0804

San0804 Fanatiek lid

17 nov 2018
    1.776
    2.173
    113
    Vrouw
    Het is heel logisch dat ze dat doet.. je werkgever is verplicht om “goed voor zijn/haar werknemers te zorgen”. Dus of ze nou wil of niet, ze moet er wel iets mee..

Orchid24 en duitshollandsmeisje vinden dit leuk.
  14. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.264
    12.639
    113
    Vrouw
    @MissElla87 Jou teststreep is ook gewoon donkerder dan controle streep! Denk dan ook vroege innesteling! Anders ff in zw testen forum gooien raden ze altijd hoeveel dpo je bent is leuk haha!

@Zonnetje19 Ik denk dat de gyn bang is dat je onbewust angsten overbrengt op eventuele dochter. Net als bv mama bang is voor onweer en heel dapper en stoer doet maar het kindje het toch merkt.

Gisteren rolgordijn besteld, online is hij meer dan de helft goedkoper dan in de winkel. Maar we hebben nu wel de kleur goed gezien en past mooi erbij wat we in gedachten hebben. Ook wat gekeken na een lamp maar dat is allemaal 2x niks!
    Nu is wachten op bestelling van ali voor de muurstickers. En dan kunnen we binnenkort los. We krijgen van vrienden hun commode en bedje! Dan alleen nog een kast erbij halen. En willen wat plankjes enz.

Orchid24, Katjes123 en MissElla87 vinden dit leuk.
  15. MissElla87

MissElla87 Fanatiek lid

18 apr 2019
    4.368
    5.539
    113
    Vrouw
    #595 MissElla87, 16 aug 2019
    Laatst bewerkt: 16 aug 2019
    Haha oke grappig.. ga ik doen. Waar kan ik die pagina vinden??
    In het echt is hij wel net iets lichter dan de controle streep. Of nou ja beetje hetzelfde haha.

16. Zonnetje19

Zonnetje19 VIP lid

26 jan 2019
    10.611
    8.825
    113
    Vrouw
    Nee nee dat zou ik nooit doen. Denk meer voor het verschonen enzo maar jeetje :confused:
    Ja het is altijd beter om toch even te kijken.
    Als de kleur mooi is kun je dat niet zien vanaf een plaatje. Oh super wat aardig :) dat scheelt toch wel even

17. duitshollandsmeisje

18 sep 2018
    5.597
    7.396
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Ik ook!! Ik wil helemaal niets meer testen, geen eisprong, geen zwangerschapstest.. ik hou alleen nog bij in mijn app wanneer we seks hebben gehad (en misschien zelfs dat ook wel niet meer, dat ik alleen nog maar bij houd of mijn cycli regelmatiger worden). Mijn dokter zei dat ik veel te veel nadenk en me focus op het zwanger worden en dat dat waarschijnlijk ook 1 van de grootste redenen is dat het niet lukt. Want het is ook een soort stress op je lijf, in je hoofd. Het gebeurd vanzelf, misschien niet volgende maand maar misschien wel nog dit jaar. Wie weet. Zij zei dat ik het echt echt merk als het zo ver is, dat mijn lichaam dat echt duidelijk laat weten dat er iets anders is :) en daar wil ik dan maar op gaan vertrouwen.

Orchid24 vindt dit leuk.
  18. duitshollandsmeisje

18 sep 2018
    5.597
    7.396
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Nou ja het zegt ja hihi. Was idd altijd andersom! Mooi hoor! :) Ben benieuwd wanneer het iedereen gelukt is en we geen NOD's meer hebben maar allemaal uitgerekende datums!

Orchid24 en MissElla87 vinden dit leuk.
  19. duitshollandsmeisje

18 sep 2018
    5.597
    7.396
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Zo wil ik het dus ook gaan doen haha! Gewoon wachten tot er een moment komt dat ik denk wtf!? Volgens mij ben ik zwanger! Haha :p

Orchid24, Zonnetje19 en MissElla87 vinden dit leuk.
  20. MissElla87

MissElla87 Fanatiek lid

18 apr 2019
    4.368
    5.539
    113
    Vrouw
    Haha rustgevend is het niet hoor..:roflmao: Het blijft een zenuwslopend iets. Maar tis het waard:rolleyes:

duitshollandsmeisje, Orchid24 en Zonnetje19 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina