Hahah mijn man heeft even een aantal berichtjes van jullie gelezen. Hij wilde ook genieten van alle lieve berichtjes.
Man nog steeds niet klaar met werken.. dus word morgen denk ik.. maar morgen pas na 11 voelt zo laat.. gelukkig wel gisteren gedaan maar ga toch twijfelen of morgen op tijd is maarja het is niet anders
Dat ging zeker snel hehe.. maar morgen sowieso gewoon doen. Dan heb je rust en heb je weer alles gedaan wat je kon. Daarna ben je weer overgeleverd aan het lot .
Ja we zijn zo blij♡♡ Maar Ik probeer wel met de dag te leven, want elke goeie dag is er 1 . En ben soms toch beetje bang als er iets mis zou gaan.
Ik begrijp wat je bedoelt, helaas hoor je nog zo vaak dat het alsnog mis kan gaan. Maar positief blijven! Ben ook heel blij voor je (en stiekem ook wel een tíkkeltje jaloers)
Ja en toch wil ik vooral genieten, want zou het zonde vinden als ik elke dag maar bang ben. En als het mis gaat dan moest dat echt zo zijn. We weten nu dat we vruchtbaar zijn dus die onzekerheid is weg. Je jaloezie herken ik maar al te goed.. ik gunde het iedereen steeds opnieuw maar och wat had ik graag in die persoon haar schoenen gestaan. En nu ben ik het zelf en denk ik.. iedereen komt aan de beurt, dus ook jij!!
Nee probeer ik ook echt niet. Maar sinds die collega met 16 weken ofzo haar kindje langzaam verloor omdat ze haar vruchtwater verloor denk ik van.. vanaf wanneer heb je geen kans meer. Wss is er altijd wel een klein kansje. Maja de liefde is nu al zo ontzettend groot. En tis nu al echt ons kindje.
Heb nu weer steken aan mn rechter kant bij mn eierstokken daar, en ook wat lager naar mn lies wat door trekt naar het midden doet nog pijn ook en het voelt ook een beetje bonkend aan ofzo, ben benieuwd