ja 4 rondes verder maar we zijn er nou maakten we vorige ronde ook wel kans omdat we vaak op mijn gedachte piek en daarna deden.. maar nu hebben we dan toch wel echt vaak genoeg gedaan dus daar ligt het in ieder geval niet aan!
Dit geklooi is voor mij ook heel herkenbaar hoor. Elke ronde probeer je weer wat anders, iets nieuws. Ik was paar dagen terug nog aan het bedenken hoe ik de volgende ronde wilde aanpakken. Al beviel me dit wel zoals jij nu ook doet. Een week lang om de dag insemineren rondom je ei.
@Orchid24 Mooie knaller! En wij hadden vrijdag en zondag seks en zondag had ik een knaller op ovulatie test! En resultaat groeit nu goed in mijn buik!
Wij hadden de dag voor en de dag na de piek seks. Niet eens op de dag van de piek zelf, dus met het schema van @Orchid24 moet het goed komen!!
Wij hadden donderdag en zaterdag seks. En had op vrijdagavond heel laat 23:45 m'n smiley op de CB. Resultaat groeit ook hier flink
@San0804 @Loveischocola ja jullie hebben goed resultaat ben benieuwd of ik ook zulk goed resultaat ga krijgen
Wanneer het eitje niet sterft omdat het bevrucht is merkt het lichaam dat en blijft bezig met de baarmoeder gereed maken voor een zwangerschap. Maar dat is nog niet het HCG, dat begint pas vanaf innesteling. Dan kan het dus op 10 of 11 dpo te weinig zijn voor een (duidelijke) streep.
Goede morgen, Ik doe vandaag een 6 weken dansje. En nog maar 2 nachtjes slapen en dan heb ik de eerste echo! Leef nu echt van dag naar dag, dus ja duurt best lang. Maandag mag ik van mezelf ook iets leuks uitzoeken voor de baby, als ik een goede echo heb gehad. Zie al zoveel leuke dingen en wil zo graag shoppen, maar durf het nog niet echt...
Het is natuurlijk ook super spannend. Zeker na jullie eerdere ervaringen. Ik duim voor jullie dat maandag een mooi begin van een zwangerschap te zien is op de echo en jullie volop kunnen gaan genieten van dat kleine wonder
Weet je wat wel een beetje gek is.. ik wist eigenlijk vanaf mijn eisprong al dat deze ronde anders was. Ze zeggen dat je het niet zo vroeg kan weten maar omdat ik altijd vanaf ei zere borsten had en deze ronde niet twijfelde ik in het begin wel. Nu denk ik, vanaf toen was er dus al wat anders aan de hand dan de andere maanden.