Ja goed hoor, dank je...erg moe maarja dat hoort erbij Heb gisteravond niet meer gedronken dus kon lekker doorslapen met wel een extra deken Wel erg vroeg wakker 6:50 maar heb iig wel geslapen.
ohh wat fijn dat je eindelijk beetje geslapen hebt!! dat is wel vroeg ja zeker op een zondag.. maar hopelijk slaap je gewoon steeds wat beter!
Ik schrijf niet meer mee. Maar kom af en toe ff spieken.. @Zonnetje19 wat zie ik nu, je bent zwanger!! Gefeliciteerd meid ❤️
Wij zijn gisterenavond pas om 23u terug thuisgekomen van de babyborrel. Was gezellig. En heb dat kleine prinsesje van bijna 3 maand in m'n armen gehad... jeeeetje wat voelde dat goed, en wat deed dat verlangen...
Wat ontzettend leuk! Neem je ook bestellingen aan? Hopelijk kun je ook een keer voor jezelf gaan knutselen. Duimen dat het raak is binnenkort!
Oohh babyborrel klinkt heel leuk en de tijd doet vermoeden dat het idd heel gezellig was. Oh ja geloof ik meteen..hopelijk ben je snel aan de buurt en mag je binnenkort zelf een kleintje vasthouden, jullie kleintje uiteraard
Ja hoor, al veel van me spulletjes zijn op bestelling gemaakt. Ik bedruk spullen in m'n vrije tijd (en combineer dat dan soms met gehaakte dingetjes). Dankje!
We zien allemaal wel hoe het loopt. Ben er vrij nuchter in, hoop het wel maar als het niet lukt ga ik nog even verder met weinig slaap. Ergens zou ik het moeten inhalen, misschien in de winter heb toch hekel aan de winter