Vanochtend om 6 uur werd Ik wakker en ik voelde niks meer.. wat was dat eng. Maar ik moest ineens heel nodig een grote boodschap doen.. En toen ik weer 10 kilo leger was, voelde ik ineens weer vanalles haha. Toen nog even geslapen waarna ik na 2 uur heel erg honger kreeg. Dus maar eten tegen heug en meug want t smaakte me niet echt. En toen weer luieren in bed totdat ik weer moest poepen lol. En nu heb ik weer honger/misselijk. Ik gok dat ik vandaag toch niet mee ga naar Zeeland. Mijn gevoel zegt, blijf lekker thuis en doe je ding. Plus heb weinig zin in sociaal zijn én ook 0 trek om te bbqen vanavond. Alleen maar vlees.. moet er niet aan denken.
Wel fijn dat het allemaal nog gaat bij gaat het erg moeizaam dus je heb mazzel hahaha. Doe gewoon wat goed voelt, als je liever niet gaat dan blijf je lekker thuis en ga je andere dingen doen
Ja dat hoor je heel vaak, obstipatie. Bij mij gaat t nog als een trein.. tis eerder diarree. En ja gister had ik stiekem wel veel zin om mee te gaan, maar vandaag is dat weer omgeslagen.
Oh oke nou niet fijn maar toch ook weer wel, je snapt het vast wel Ja dat kan, ik ben vandaag bankaardappel nergens geen zin in eigenlijk