Zwanger worden voorjaar 2019 deel 5!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Orchid24, 12 aug 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loveischocola

    Loveischocola VIP lid

    11 jan 2019
    11.946
    12.419
    113
    Vrouw
    Owhh dat wist ik niet, dat ga ik proberen te onthouden.. mocht het zo zijn! En anders help me er ajb eraan te herinneren... maarja al die zwangerschaps hormonen bij elkaar haha!
     
    Momma2b vindt dit leuk.
  2. MissElla87

    MissElla87 Fanatiek lid

    18 apr 2019
    4.368
    5.539
    113
    Vrouw
    Wow!! Super duidelijk! Ben echt zo blij voor je ;) geniet vooral van die roze wolk. Welverdiend.
     
    2Livelife, Momma2b en Zonnetje19 vinden dit leuk.
  3. Zonnetje19

    Zonnetje19 VIP lid

    26 jan 2019
    10.611
    8.825
    113
    Vrouw
    Hahaha het was al duidelijk toch...geniet ervan:D
     
    Momma2b vindt dit leuk.
  4. Momma2b

    Momma2b Fanatiek lid

    29 nov 2018
    2.506
    3.485
    113
    Vrouw
    Was voor mij ook nieuw! Ik help je herinneren. ;)
     
    Orchid24 vindt dit leuk.
  5. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    zou echt balen zijn ja.. snap dat het lang duurt allemaal.. hopelijk slaat het snel aan en kan je er inderdaad goed tegen!
     
    duitshollandsmeisje en 2Livelife vinden dit leuk.
  6. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    lekker van genieten! leuk dat je ook een cadeautje krijgt!!
     
    2Livelife en Momma2b vinden dit leuk.
  7. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Ik zit me ineens te verdiepen in de wajong.. misschien dat ik er toch achteraan ga maar weet niet of ik durf :roflmao:
     
    Zonnetje19 vindt dit leuk.
  8. Zonnetje19

    Zonnetje19 VIP lid

    26 jan 2019
    10.611
    8.825
    113
    Vrouw
    Tuurlijk toon je ballen:confused::roflmao::roflmao::roflmao:
    Ga je voorbereiden en kijk of het wat is...misschien kunnen ze je helpen
     
    Orchid24 vindt dit leuk.
  9. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    ja in principe voldoe ik aan de voorwaarden.. alleen dan beslist iemand van het uwv of ik kan werken ja of nee.. vind ik zo raar als hij zegt van wel terwijl ik nu 2x 2 uurtjes kom (letterlijk thee drinken en de email omdat andere werkzaamheden niet lukken :roflmao:) en die kans is best groot dat hij vind dat ik kan werken :o::roflmao: ben bang dat ik mezelf weer een aansteller vind als iemand van het uwv vind dat ik moet kunnen werken :|
     
    Zonnetje19 vindt dit leuk.
  10. Zonnetje19

    Zonnetje19 VIP lid

    26 jan 2019
    10.611
    8.825
    113
    Vrouw
    Oke nou als je aan de voorwaardes voldoet, dan mag ik toch hopen dat ze daar begrip voor hebben.
    En dat ze niet meteen een nee verkopen.
    Het zou wel super zijn als ze je kunnen helpen, een nee heb je en een ja kun je krijgen.
     
    Orchid24 vindt dit leuk.
  11. 2Livelife

    2Livelife Bekend lid

    11 mei 2019
    734
    1.170
    93
    Vrouw
    Ja hij moet momenteel alles in huis doen, al een paar weken en dat gaat ook nog wel even duren. Gister bij de behandeling bleek dat ik toch nog bewegingen maak die zorgen dat die paar wervels weer scheef schieten. Ik mag nu ook mijn armen niet meer zijwaarts bewegen. Pff doe maar eens een deur achter je dicht..of trek de wc door..zoveel dingen doe je zonder dat je er echt recht voor staat. Ik draai nu alleen maar rondjes de hele tijd.:confused:

    Dus mijn vriend heeft nog niet zo lang een nieuwe baan en moet nu hier alles doen, zelfs de boodschappen. Daarnaast blijkt de prednison die hij slikt de ziekte (sarcoidose, met name in het hart) niet Compleet weg te houden. Dus moet hij binnenkort over op andere medicijnen waar hij bijwerkingen van kan krijgen.

    Ja ik zal het er nog wel over hebben met hem, als hij even wat bijgekomen is. Gister hadden we het er wel even over. De afgelopen weken hebben we ook geen seks kunnen hebben vanwege mijn lichaam, dat is wel een gemis.:oops:
    Omdat ik nu al bijna geheel recht sta hoop ik dat binnenkort wel weer voorzichtig te kunnen. Gister vertelde hij ook dat hij bang was dat ik volgende week met een boel pijn en moeite zijn zaad in me wil krijgen. Ik heb hem gelukkig duidelijk kunnen maken dat ik zoiezo eerst rustig wil kunnen vrijen en daar geen extra stress aan toe wil voegen. Dus kan dat niet, dan maken we ook geen kind. Daar was hij erg opgelucht over. Hij heeft dus ook nog niet gezegd dat hij het niet wil, maar ik denk eigl alleen omdat hij weet hoe graag ik het wil:oops:. De vorige keer toen ik zwanger bleek schoot hij meteen in de regelmodus; 'dan ga ik meer werken en de babykamer moet er komen' enz enz. :rolleyes:
    Ik twijfel of hij er die modus nu bij kan hebben. Plus het vooruitzicht dat met een bevalling en baby de volgende zomer ook niet makkelijk gaat zijn. Vorig jaar heeft hij een ICD geplaatst gekregen dus dat is dan de 3de zomer op een rij. Voor mij is dat het zo waard, maar of dat voor hem ook echt zo zal zijn daar moeten we het over hebben.
    Pff sorry voor het gespui :oops::| ik heb ook gewoon teveel tijd om na te denken.

    Zat trouwens even terug te kijken in de app. Het is nu sinds we proberen cyclus 7 en hopelijk 6de poging.
     
    MissElla87 vindt dit leuk.
  12. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    ja het zou ergens wel fijn zijn.. toch wat minder financiële stress..
     
    2Livelife vindt dit leuk.
  13. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    aah ja er speelt wel heel veel.. is lastig voor allebei.. en goed dat je hebt gezegd dat je niet met veel pijn seks gaat hebben! Misschien heeft ie wat meer geruststellingen nodig? Moet hij meer werken als jullie een kindje krijgen of denkt hij dat alleen? Misschien alle scenario's beetje gaan uitwerken qua financiën en stress etc. Blijven praten erover en dan komen jullie er wel uit!

    Geeft niet hoor, ik heb ook alle tijd om na te denken over alles.. maar aangezien jij veel denkt kan jij misschien nadenken over wat als je nu zwanger raakt financieel en de vakantie volgend jaar etc.. en misschien in het huis tijdelijke schoonmaakhulp of iets? Als jullie dat kunnen betalen natuurlijk..

    Mijn man is ook snel gestrest daarin en hij werkt ook meer omdat ik minder werk en merk ook aan hem dat dingen al snel te veel worden. Nou ben ik altijd al de planner enzo geweest van ons, maar ik zorg dus voor de orde in huis. Nu tijdelijk schoonmaakhulp in huis gehaald en merk toch dat het voor hem wat meer oplucht dat hij dat dus niet ook nog hele tijd erbij heeft. Eigenlijk alle scenario's voor hem schetsen en dan blijkt vaak dat stress helemaal niet zo nodig is. Misschien helpt dat voor jullie ook
     
    2Livelife vindt dit leuk.
  14. 2Livelife

    2Livelife Bekend lid

    11 mei 2019
    734
    1.170
    93
    Vrouw
    Ja dat is idd zwaar. Daarom spui ik ook hier bij jullie, kan ik eventjes de niet zo positieve kant kwijt.:oops: Ik heb net wel een app naar de rest van de omgeving uit gedaan. Uitleggend dat dit allemaal erg veel energie kost en of ze alsjeblieft hun twijfels niet meer naar mij willen uiten. Dat zal nog wel een staartje krijgen, maarja dan is dat maar zo.
    Als mijn vriend wat is bijgetankt zal ik idd met heb praten. Denk dat het nu even niet zo veel zin heeft om dat te doen.
    Lief dat je zegt dat het goed komt. Dat is fijn om te lezen nu ik het zelf even niet zo voel. Moet deze week even mijn matra terug vinden. ;)
     
  15. 2Livelife

    2Livelife Bekend lid

    11 mei 2019
    734
    1.170
    93
    Vrouw
    Je hebt er gaandeweg al aardig handigheid in gekregen. Fijn dat je man dan nu iets meer rust ervaart. Het is ook veel, vooral voor een man, die over het algemeen niet zo zorgend is als een vrouw. Dat verschil merken we hier echt. Fijne tips. Veel zit idd in zijn hoofd, maar ik zal er eens goed voor gaan zitten want zwart op wit zien geeft idd ook meer duidelijkheid en rust. Betaalde hulp zit er nu even niet in. De kosten voor deze behandelingen zijn behoorlijk hoog.
     
  16. 2Livelife

    2Livelife Bekend lid

    11 mei 2019
    734
    1.170
    93
    Vrouw
    Wat fijn, geniet er maar lekker van!
     
    Momma2b vindt dit leuk.
  17. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    Ja je leert gaandeweg wel, wij hebben ook maar hulp voor 1x in de 2 weken badkamer en keuken omdat dat fysiek het zwaarst is bij ons. Voor meer hulp kunnen wij helaas ook niet betalen, maar dat is dan zelf inderdaad vol blijven houden.. en dan maar wat minder bijhouden dan wat je voorheen deed.. het komt wel goed en jullie komen er samen wel uit hoor!
     
    Zonnetje19 en 2Livelife vinden dit leuk.
  18. Orchid24

    Orchid24 VIP lid

    19 nov 2018
    16.402
    13.232
    113
    Vrouw
    morgen mag man weer mee naar psycholoog, heb zoveel te bespreken dat uur niet genoeg gaat zijn :roflmao: maar hij is mee dus dingen over werk komt pas volgende keer aan de beurt denk ik.. maar in de therapie hebben we paar dingen afgesproken: ik neem het initiatief omdat hij zich anders afgewezen voelt en we doen vooral smorgens omdat ik dan nog de energie ervoor heb en de kans dat ik smiddags of savonds nog pijnvrij kan vrijen is klein.. (en we hebben nog veel meer afgesproken maar niet van belang nu :roflmao:) maar ik sta altijd tussen 7-9 ergens op en mijn man tussen 11-12 ergens.. dus ik heb halve dag er dan al op zitten :roflmao: en mijn man geeft meerdere keren aan dat hij toch wel snel zin kan maken dus dat niet uitmaakt als we seks hebben wanneer hij net wakker is.. maar je raad het al vanmorgen.. kwam ie van pff ben moe misschien later? maar dan kan hij het zelf gaan doen, want later kan niet bij mij :roflmao: is niet de eerste keer.. en dan denk ik snap dat je niet altijd zin hebt.. maar je geeft hele tijd aan dat niet uitmaakt wanneer en hoelaat want je krijgt toch snel zin.. en dan is dit al 3e keer ofzo dat ik initiatief neem en hij geen zin wil maken want hij is net wakker.. :rolleyes: zo gaat niet werken :rolleyes: zo was mijn frustratie even nou is het eruit :roflmao:
     
  19. duitshollandsmeisje

    18 sep 2018
    5.449
    7.291
    113
    Vrouw
    Kokkin
    Duitsland
    Oh wat super fijn, ben echt blij voor je! Dat deze maar heerlijk mag blijven zitten <3
     
    Momma2b vindt dit leuk.
  20. aYh4L8

    aYh4L8 Niet meer actief

    Zoo heee dat is een mooie knaller!
    Nu lekker genieten van je zwangerschap en straks een lief kindje in je armen ♥️
     
    Momma2b vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina