Ik moet volgende week terug komen, omdat onze zoon nogal eigenwijs was en niet goed wilde liggen Ze kon wel al een aantal dingen bekijken en die zagen er goed uit. Het blijkt wel dat hij tegen mijn blaas aanligt, waardoor ik vaker naar de wc moet, al is het gelukkig niet extreem vaak.
Ik vrees dat het einde verhaal is hier meiden. Testje van daarnet weer een dikke nega en zonet een stroompje bruin bloedverlies...
jammer.. het zou nog kunnen, maar ga er inderdaad maar niet vanuit.. weer vol goede moed naar volgende ronde!
Nja goede moed. Heb ik over het algemeen wel hoor. Maar zonder wéér al die bloedafnames en follikelmetingen zou ik meer goede moed hebben... begint me stilaan m'n keel uit te hangen eerlijk gezegd. En dat niet alleen, 't wordt ook duur he...
@Zonnetje19 ; voor vanavond alvast succes bij de intake! @San0804 ; heeeeeel veel succes en sterkte bij de GUO. @Katjes123 ; succes weer vandaag met de testen. Ik ga duimen dat alles goed zit!
Ik ben elke dag niet lekker. Misselijk vooral. Dat is nooit een moment weg. Het is alleen wel op momenten minder aanwezig en soms meer aanwezig. Heb daardoor wel een beetje het gevoel dat ik me door de dag heen aan het slepen ben. Je bent zo met die misselijkheid bezig! Gelukkig gaan de dagen alsnog wel snel. Heb genoeg afleiding. Maar verder zie ik het als een goed teken dat ik elke dag kwaaltjes heb. En ik hoop dat ik snel mijn HCG piek heb gehad, dan zakt het allemaal weer. Heb overigens nog niet hoeven overgeven, hoop dat dat zo blijft. Het is wel pittig hoor die eerste weken met kwaaltjes en onzekerheid! Nog 6 nachtjes slapen en dan weet ik of er een hartje is en hoever ik nou eigenlijk echt zwanger ben. Ben nieuwsgierig!!
Héél misschien wel, maar ik ga er niet vanuit hoor. Is dat normaal niet enkel een paar druppels of een beetje bij het afvegen?
Kan verschillen per persoon. De een heeft echt een bloeding wat enigszins lijkt op een menstruatie alleen minder. En de ander heeft een paar drupjes of zelfs helemaal niks. Het is heel wisselend en daardoor kan het ook zo verwarrend zijn.
snap ik ja.. maar toch raar ergens dat je dat elke keer nodig hebt zonder dat ze de oorzaak dus niet precies weten? want kijken ze dan wel of je het echt nodig hebt elke keer weer of is dat al echt vastgesteld? of gaan ze gewoon door met dit tot je zwanger bent? ben benieuwd hoe dat allemaal zit..
nog paar nachtjes! Snap dat vervelend is al die kwaaltjes en ook lastig is.. maar het lijkt me wel een erg goed teken dat je ze hebt! Hopelijk word het snel allemaal weer wat minder..