ja vind altijd zo krom.. ook als je net afgestudeerd bent kom je lang niet altijd een baan.. want dan willen ze dat je paar jaar ervaring hebt.. en de mensen met paar jaar ervaring die zijn te oud.. nou wat gaat er mis?
Tis soms een kudde olifanten hiernaast. Dan zit ik te trillen op de bank echt niet normaal. Gooien met de deuren, schreeuwen
ohh dat is echt vervelend.. zulke buren hadden mijn ouders ook altijd.. ben blij dat ik nu zelf hele rustige buren heb..
Ja tis soms erg irritant maarja koophuizen dus je kan er weinig aan doen...soms kloppen we op de muur ofzo en dan houd het op
Mijn leidinggevende heeft het toch begrepen, kreeg vandaag mail dat ik maandag met haar en de personeelscoach in gesprek ga over de mogelijkheden om te stoppen. Ook nieuw voor mij dat personeelscoach daarin aanwezig is en dat er überhaupt mogelijkheden zijn? Voor mij was het gewoon ontslag of ontslagen worden Heb hele dubbele gevoelens erover.. vind het heel erg moeilijk dat ik dus echt afscheid ga nemen van mijn 2 groepen met hele leuke kinderen.. en dat ik überhaupt afscheid ga nemen van werk.. niet voor altijd, maar waarschijnlijk wel voor een langere tijd.. Aan de andere kant ook opgelucht dat ik straks hopelijk eindelijk de rust heb en de tijd om echt aan mijn herstel te werken..
ohja hier zijn ze alweer naar school, vond echt vroeg dit jaar.. nou is het altijd wel redelijk vroeg hier vanwege vierdaagse.. maar dit jaar was echt vroeg vroeg
ze hebben bij jou nog niet gekeken hoe het met je hormoonhuishouding gesteld is? schildklier? bloedsuikerwaardes? etc? daar kan ook veel fout gaan en dan gaat het zo misschien helemaal niet zo snel lukken als ze alleen naar je eicellen kijken.. of heb ik het nou mis..
Dan heeft ze idd naar je geluisterd. Normaal is dat ook zo maarja ze wilde nog niet opgeven. Kun je niet omgeschoold worden naar het kantoor gedeelte? Ja niet leuk he zo je kunt altijd langsgaan he als je dat wilt. Vinden ze nog leuk ook.
nee dat als het goed is niet, ze hebben hier ook dan een week eerder vakantie dan bij jullie als het goed is
nee omscholing hadden ze wel aangeboden.. maar dat kan ik nu niet, vond bedrijfsarts ook nu nog geen goed idee.. bij omscholing komt ook veel kijken natuurlijk, je moet leren.. je moet ingewerkt worden.. dat zijn dan veel meer uren vaak dan wat ik nu heb.. en ik kan ook niet lang zitten.. mijn hersenen hebben ook een beetje last van de fibro fog volgensmij (ja is blijkbaar een symptoom ) dus weet sowieso niet of ik nog echt in staat ben om te leren voor tentamens nu maar goed ik kan inderdaad gewoon langs gaan.. en straks heb ik alle tijd voor mijn kindjes.. en als het beter gaat en het is te doen met kinderen ga ik ook weer kijken naar werk.. maar wat ook lastig is is dat ik van tevoren niet kan zeggen of ik kan werken ja of nee.. kan opstaan en moet me ziek melden omdat ik te veel last hebt.. en andere dag gaat het wel weer.. ja voor een werkgever is dat gewoon lastig.. dus daarin voel ik me dan ook schuldig.. vrijwilligerswerk of werk voor jezelf zou daarin dan makkelijker gaan.. maarja ik laat het voor nu los en ik zie het over paar jaar weer.. zoals het er nu uit ziet is het onrealistisch dat ik met een baby en peuter kan gaan werken.. mocht er wonderen verricht zijn dan kan ik altijd weer kijken naar werk maar anders houd ik in mijn achterhoofd als ik 2 kindjes wil, dat ik misschien pas weer kan gaan werken als ze allebei naar de basisschool gaan ..
Fybro fog dat klinkt um vreemd Ja kost wel wat tijd maar bedoel niet volledig hoor, maar meer met gewoon inwerken en leren en niet naar school maar vanuit het bedrijf uit. Ja je zal ff moeten kijken als je 1 of 2 kindjes heb rondlopen hoe het dan gaat. Je kan er weinig aan doen en het heeft geen nut om je hier nu al zorgen over te maken. Ik snap echt wel dat het rot is want je wilt heel graag maar nu is het tijd voor jezelf en dat is ook belangrijk! Probeer het voor nu los te laten en dan met de dag kijken hoe het gaat.
Oh oke, ja volgens mij wel. Ik ging altijd lekker werken en paar weekjes vrij. Vond het niks zo lang vrij