aaaahhh mijn man was vroeg thuis een keer vandaag en nouja ging mn dagelijkse oefeningen doen met pelotte en als hij thuis is dan moet ie mee doen haha ik klaar liggen en pelotte aan hem gegeven.. en ik opgeven moment zo van: ga je ook nog doen of??? hij zo: hoezo? hij zit er al bijna helemaal in? had niks gevoeld alleen even klein randje maar voor mijn gevoel was hij gestopt bij het randje en deed ie niks verder maar toen zat ie er idd eigenlijk al helemaal in
Wow wat goed zeg!! Echt heel knap, trots op je . Ben bijna jaloers. Al ben Ik überhaupt nog nooit begonnen met die dingen dus ik kan ook niet zeggen dat t nooit gelukt is.
Hier is de hoop weer vergaan... Heb een ontzettende rot dag. Eerste bloed weer verloren, 12 dagen na positieve ovulatietest... Weer te vroeg dus. Had er deze maand echt een goed gevoel over. Nu afwachten tot menstruatie doorbreekt.
Oooh wat goed!!! Wat fijn zeg! Nou het kan nooit meer lang duren voor jullie gewoon seks gaan hebben! Hoe fijn is dat ?! Wauw
ja het ligt nog wel echt per dag, ene dag gaat makkelijker dan de andere maar dat zal wel zo blijven denk ik. Maar echt woow wat een verschil met halfjaar geleden!! Als je ooit weer een keer gaat beginnen met therapie dan zou ik echt die pelotte therapie met ontspanningsoefeningen aanraden!
wat rot.. Dan heb je ongeveer LF van 10/11 (afhankelijk van of je ei 24 of 48 uur na je test is gekomen) is niet te kort in ieder geval! Hopelijk volgende ronde raak!
ja bizar! haha het voelt nog wel onwerkelijk dat dat mogelijk gaat zijn maar het gaat echt de goede kant op! Ben heel benieuwd hoelang het nog gaat duren! En dat zou super fijn zijn!
Wat een k**wijf. Je lekker even bangmaken. Nou dat valt allemaal best mee, anders waren we allang allemaal uitgestorven, ok, het kan misgaan, maar dan moet je je misschien ook ziekmelden omdat je je slecht voelt of door veel bloedverlies en krampen, dan moet je het misschien ook vertellen. Ik snap de taboe in Nederland hierop nooit zo. In Amerika (in ieder geval dat zie ik in films.... ) vertelt men het al als ze ervoor gaan. ‘We’re trying’ Waarom zo spastisch. Ik kreeg ook best vervelende reacties toen ik het vertelde bij 6-7 weken. Iedereen staat dan in zo’n negatieve er-kan-nog-van-alles-gebeuren-stand. Bah. Lekker genieten van je zwangerschap!
Niet helemaal waar. Eigenlijk maar 48,8%. Er worden namelijk meer jongens geboren dan meisjes in een jaar
Ja precies dat!! Waarom reageren mensen dan zo negatief bij zo vroeg. En idd.. Ik kom dan echt niet vrolijk de volgende dag op me werk als ik een miskraam zou krijgen. Vind Ik stom. Waarom moet t allemaal op mega save gespeeld worden. En los van dit alles denk ik nu.. waar bemoeid ze zich mee!! Tis ons kind, ons geluk en onze keuze. Doei manager.
Net voor het eerst kokhalzend boven de wc gehangen. Gelukkig zakte het weer weg, maar pfff was dichtbij hoor. Kon daarna wel meteen weer lachen, want is natuurlijk een goed teken! Haha net op het moment dat ik dacht hmmm volgens mij ben ik minder misselijk, gaat dat wel goed!?